۳۱ دستگاه خودرو مسروقه در شیراز کشف شد


31 دستگاه خودرو مسروقه در شیراز کشف شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۳۱ دستگاه خودرو و ۱۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ بهادر اسماعیلی از کشف 31 دستگاه خودرو و 14 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد و در تشریح عملکرد یک هفته گذشته این فرماندهی اظهار داشت: در این مدت مأموران 174 دستگاه خودرو و 368 دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز در سطح شهرستان توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

وی تصریح کرد: همچنین مأموران در راستای انجام طرح پاک‌سازی نقاط آلوده به مواد مخدر تعداد 255 نفر معتاد را جمع‌آوری و 3 کیلو و 430 گرم انواع مواد مخدر، 117 عدد کپسول هروئین و بیش از 2 هزار قرص اعتیادآور کشف کردند.

سرهنگ اسماعیلی خاطرنشان کرد: مأموران با دستگیری 54 سارق در این مدت، 31 دستگاه خودرو و 14 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف کردند.

وی با اشاره به کشف 31 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و 7 هزار و 800 نخ سیگار قاچاق توسط مأموران این فرماندهی، به شهروندان توصیه کرد که هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

5 کیلوگرم هروئین در شیراز کشف شد

سرهنگ محمدجعفر تولایی در این زمینه اظهار داشت: در پی اطلاع واصله از اینکه فردی در منزل خود اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر می‌کند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل موردنظر اعزام و در بازرسی از منزل مقدار 5 کیلوگرم هروئین کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو پراید متعلق به وی نیز توقیف شد.

کشف 9 فقره سرقت از سارقان حرفه‌ای در فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد استان فارس از دستگیری دو سارق حرفه‌ای و کشف دو فقره سرقت درون خودرو و هفت فقره سرقت موتورسیکلت از آنان خبر داد.

سرهنگ حسین ارجمند در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیری عوامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 11 شهرستان در یک عملیات پلیسی و اطلاعاتی سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و به همراه اموال مسروقه به کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد تصریح کرد: در بازجویی از این دو متهم 9 فقره سرقت شامل دو فقره سرقت درون خودرو و هفت فقره سرقت موتورسیکلت کشف شد.

سرهنگ ارجمند با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: شهروندان به هشدارهای پلیس در زمینه جلوگیری از سرقت توجه کنند و در صورت اطلاع از فعالیت افراد مخل نظم و امنیت در جامعه، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon