مربی تیم هندبال هدف پویان قم، هدایت تیم ملی جوانان را برعهده گرفت


مربی تیم هندبال هدف پویان قم، هدایت تیم ملی جوانان را برعهده گرفت

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت هندبال قم با بیان اینکه هدف پویان قم از مرداد ماه درگیر رقابت‌های لیگ بر‌تر هندبال بانوان کشور می‌شود گفت: مربی تیم هندبال هدف پویان قم، هدایت تیم ملی جوانان را بر عهده گرفت.

سید علیرضا طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: هدف پویان قم از مرداد ماه درگیر رقابت‌های لیگ بر‌تر هندبال بانوان کشور می‌شود و بدین ترتیب برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می‌کند.

وی افزود: زهرا احمدی نیا مربی این تیم نیز هدایت تیم ملی جوانان را بر عهده گرفته است و قرار است 5 بازیکن تیم هدف پویان نیز در اردوی تیم ملی هندبال جوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشته باشند.

رئیس هیئت هندبال قم گفت: به غیر از هدف پویان، 7 تیم دیگر در لیگ بر‌تر حاضر هستند و این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و هدف پویان قم احتمالا با ترکیبی کاملا بومی در این مسابقات شرکت می‌کند.

طباطبایی بیان کرد: نماینده هندبال قم در لیگ بر‌تر برای شرکت در این مسابقات با مشکلات مالی مواجه است و امیدواریم مسئولان استانی برای حضور این تیم در سطح بالای هندبال ایران مساعدت لازم را انجام دهند.

وی درباره وضعیت تیم هندبال مردان صبای قم عنوان کرد: تیم هندبال صبای قم بر اساس نظر باشگاه صبا تصمیم به کناره‌گیری از لیگ بر‌تر گرفت و بدین ترتیب فصل آینده در لیگ دسته اول مردان کشور به میدان می‌رود.

رئیس هیئت هندبال قم تصریح کرد: عمده مشکل تیم هندبال صبا، وضعیت نابسامان مالی باشگاه صبا بود که دست این تیم را در نقل و انتقالات پیش فصل و نیم فصل بست و توان فنی و کیفی این تیم به حد چشمگیری کاهش پیدا کرد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم هندبال صبای قم هم از فصل گذشته و هم از فصلی که هنوز در جریان است از باشگاه صبا طلبکار هستند و بدهی آن‌ها با توجه به گره‌های مالی این باشگاه هنوز پابرجا است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon