ظریف: معروف انگیزه خوبی برای بازیکنان است

ظریف: معروف انگیزه خوبی برای بازیکنان است

خبرگزاری تسنیم: لیبرو تیم ملی والیبال ایران گفت: حضور سعید معروف می‌تواند انگیزه خوبی برای همه ما باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران پیش از دیدارهای تدارکاتی مقابل فنلاند و جمهوری چک،‌ عصر پنجشنبه در سالن فدراسیون والیبال انجام شد.

فرهاد ظریف، لیبروی تیم ملی والیبال ایران در مورد شرایط تیم ملی ایران به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: هنوز کسی صددرصد آماده نیست. زمان آماده سازی ما در این اردو کافی نبود چون همیشه 2 تا 3 ماه برای هر تورنمنت تمرین می‌کردیم. با اضافه شدن سعید معروف، تمرین ما سر و شکل بهتری به خود گرفت و بازیکنان با هم هماهنگ‌تر شدند. حضور سعید می‌تواند انگیزه خوبی برای همه ما باشد.

ظریف در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی والبیال گفت: بازی با فنلاند و چک، تنها بازی‌های تدارکاتی پیش روی ماست که بازی‌های خوبی است.

لیبرو تیم ملی درباره تیم‌های هم گروه ایران در لیگ جهانی تصریح کرد: همه می‌دانند که ما در گروه مرگ لیگ جهانی قرار گرفتیم و بهترین تیم‌های جهان که آمریکا، لهستان و روسیه هستند با ما در یک گروه قرار دارند. مثل همیشه تلاش می‌کنیم بازی خودمان را انجام دهیم چون دیگر از نام حریفان ترسی نداریم و همه حریفان جهانی خود به جز روسیه را در میادین بزرگ شکست داده‌ایم. پیش از این ما از تیم‌های قدرتمند دنیا می‌ترسیدیم.

ظریف عنوان کرد: در مورد بازی‌های لیگ جهانی هم باید بگویم کار سختی پیش‌رو داریم و نمی‌توانیم بگوییم صددرصد از گروه خود صعود می‌کنیم اما تیم دست و پا بسته‌ای هم نیستیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon