مسابقات قرآنی دانشجویان پیام نور کشور آغاز شد


مسابقات قرآنی دانشجویان پیام نور کشور آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: با پیام آیت الله جوادی آملی، نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشجویان پیام نور کشور در ساری آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشجویان پیام نور کشور صبح امروز با حضور بیش از 16 هزار دانشجوی پیام نور سراسر کشور و با پیام آیت الله جوادی آملی در مجتمع رفاهی ناجا مازندران گشایش یافت.

این دوره از مسابقات با تاکید بر کیفی‌سازی و به‌روز‌رسانی بنا شده به طوری که ثبت نام‌ها، داوری‌ها و مسابقات ورودی از طریق سایت انجام شده است.

در این مسابقات، 16 هزار دانشجوی پیام نور سراسر کشور از 500 مرکز و واحد در موضوعات مختلف مسابقات قرآن و عترت در سطح دانشگاهی و استانی شرکت کرده که 500 نفر به مسابقات نهایی راه یافتند.

با توجه به اینکه این مسابقات در سطح ملی برگزار می‌شود و با توجه به ظرفیت‌های بومی، از داوران ملی و مجرب که سابقه حضور در مسابقات مهمی را دارند، استفاده شده است.

برگزاری همایش شبی با قرآن در حسینیه نیروی انتظامی، برگزاری مسابقات ورزشی، بازدید شرکت کنندگان از چند مرکز تاریخی و فرهنگی ساری، برپایی نمایشگاه محصولات هنری دانشجویان برگزیده و برگزاری کارگاه آموزشی از جمله برنامه‌هایی است که در حاشیه مسابقات انجام می‌شود.

این رویداد بزرگ فرهنگی معنوی مازندران از 21 تا 23 اردیبهشت‌ماه به میزبانی مازندران برگزار می‌شود.

یکی از برنامه‌های جنبی نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت به میزبانی مازندران، برگزاری کارگاه آموزشی قرآنی با حضور اساتید مجرب است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon