بدهی شهرداری اهواز به آموزش و پرورش خوزستان پرداخت می‌شود


بدهی شهرداری اهواز به آموزش و پرورش خوزستان پرداخت می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل اموزش و پرورش خوزستان گفت: ۱۰ میلیارد ریال از بدهی شهرداری اهواز به آموزش و پرورش خوزستان هفته آینده پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمد تقی‌زاده امروز در مراسم بهره برداری از درمانگاه فرهنگیان اهواز اظهار داشت: آموزش و پرورش خوزستان از سال 71 تاکنون از همه صنایع و شهرداری‌های خوزستان 2 هزار میلیارد ریال طلب دارد که با دریافت آن‌ها همه مشکلات اموزش و پرورش این استان رفع می‌شود.

وی افزود: بیشترین بدهکاری متعلق به شرکت پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) به میزان 600 میلیارد ریال، شهرداری اهواز 310 میلیارد ریال و سازمان برق 90 میلیارد ریال است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه در جلساتی که با نهادهای نظارتی برگزار کردیم مقرر شد در صورت پرداخت نکردن مطالبات آموزش و پرورش حساب این سازمان‌ها مسدود شود، گفت: 10 میلیارد ریال از بدهی شهرداری اهواز به آموزش و پرورش خوزستان هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص 40 میلیارد ریال برای تأمین نیاز جمعیت دانش اموزی خوزستان بیان کرد: این مبلغ برای تهیه وسایل اولیه اموزشی هم کافی نیست.

تقی‌زاده تصریح کرد: به غیر از مشکل کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش خوزستان مشکل انتقال نیروی انسانی نیز وجود دارد به صورتی که سالانه 7 هزار نفر متقاضی انتقال از استان هستند.

وی افزود: تنها راه جلوگیری از انتقال نیروهای انسانی اموزش و پرورش خوزستان افزایش خدمات رفاهی، ورزشی، آموزشی و درمانی است چرا که نیرو‌ها به دنبال شرایط بهتر هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه رفع کمبودهای مراکز درمانی اولویت این اداره کل است، اظهار داشت: بسیاری از کسانی که متقاضی انتقال هستند به دلیل وجود مشکلات در زمینه بهداشت و درمان است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon