عملیات اجرایی اصلاح تقاطع امام حسین(ع) کرمانشاه از مرداد آغاز می‌شود

عملیات اجرایی اصلاح تقاطع امام حسین(ع) کرمانشاه از مرداد آغاز می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون عمران شهرداری کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی اصلاح تقاطع غیرهمسطح امام حسین(ع) از مرداد ماه امسال آغاز می‌شود.

امید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: نقشه‌های اجرایی اصلاح تقاطع غیرهمسطح امام حسین(ع) تا دو هفته آینده تکمیل شده و برای آغاز عملیات اجرایی به پیمانکار محول می‌شوند که با تلاش استانداری زمان عادی تکمیل این طرح از 18 ماه به حداکثر 15 ماه کاهش یافته است.

معاون عمران شهرداری کرمانشاه بیان کرد: استان کرمانشاه با دارا بودن طرح‌های عمرانی فراوان در صورت تأمین به موقع اعتبارات می‌تواند به استان توسعه‌‌یافته‌ای در بخش عملیات عمرانی تبدیل شود که در حال حاضر کمبود نقدینگی به عنوان مانع اصلی اجرای طرح‌ها محسوب می‌شود.

کریمی با بیان اینکه بالا بودن هزینه اجرایی هر طرح ارتباط مستقیمی با مدت زمان اجرای آن دارد، گفت: نوع سازه استفاده شده برای تکمیل هر طرح عمرانی نیز در هزینه تمام شده طرح تأثیرگذار بوده و بالا بودن این مبلغ نشان‌دهنده عظیم بودن طرح است که در نهایت زمان اجرایی را افزایش می‌دهد.

وی پیرامون دیگر تقاطع‌های غیرهمسطح شهر کرمانشاه افزود: برای تقاطع غیرهمسطح میدان مادر برآورد اعتبار 180 تا 200 میلیارد ریال و برای تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی(ره) 350 میلیارد ریال اعتبار برآورده شده است.

معاون عمران  شهرداری کرمانشاه بیان کرد: اعتبارات ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح میدان امام و میدان مادر در بودجه شهر کرمانشاه منظور شده اما تاکنون این بودجه برای شروع عملیات اجرایی تقاطع‌های مذکور تأمین نشده است.

کریمی با اشاره به آسفالت معابر شهر کرمانشاه گفت: از فروردین ماه امسال عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری معابر و آسفالت کامل معابر خاکی آغاز شده‌ است و در حال حاضر گروه‌هایی در مناطق مختلف برای انجام این عملیات حضور دارند.

وی از نیازمندی 250هزار تنی آسفالت برای امسال خبرداد و بیان کرد: از این  میزان 150 هزار تن توسط شهرداری و مابقی نیز توسط بخش خصوصی تأمین می‌شود و این بخش با شهرداری در آسفالت معابر و راه‌ها همکاری لازم را دارد.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon