پاسداران انقلاب اسلامی مقابل مخالفان نظام ایستادگی می‌کنند


پاسداران انقلاب اسلامی مقابل مخالفان نظام ایستادگی می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: پاسداران انقلاب اسلامی مقابل مخالفان نظام ایستادگی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز،سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز با بیان اینکه امروز سپاه در جبهه‌های سازندگی، علم، دانش و فناوری حضوری چشمگیر دارد اظهار داشت: مشارکت سپاه در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی امروز تاثیز بسزایی در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال داشته است.

وی بیان کرد: امروز افتخار بزرگ سپاه این است که از مردم جدا نشده و در عرصه‌های مختلف با مردم بوده و در رفع مشکلات آنان همکاری داشته‌اند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به افرادی که در مقابل نظام ایستاده‌اند برخورد جدی می‌کند.

وی بیان کرد: سپاه همچنین در مقابل افرادی که در استان فارس بخواهند به نظام، انقلاب و مردم ضربه بزنند ایستادگی کرده و به آنان لبخند نمی‌زند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با گرامیداشت حماسه سوم خردادماه روز آزادسازی خرمشهر گفت: رزمندگان این استان کارنامه درخشانی در آزادسازی خرمشهر داشته و شهدای زیادی در این روز تقدیم انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه استان فارس 15 هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا دلاورمردی‌های نسل جدید در دفاع از انقلاب ادامه دارد و با تمام توان مقابل توطئه‌ها ایستادگی می‌کنند.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon