دفتر رئیس‌جمهور از استقبال مردم تبریز از کاروان دولت یازدهم تقدیر کرد

دفتر رئیس‌جمهور از استقبال مردم تبریز از کاروان دولت یازدهم تقدیر کرد

خبرگزاری تسنیم: دفتر رئیس‌جمهور در پیامی از استقبال مردم تبریز از کاروان دولت یازدهم تقدیر کرد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، دفتر رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال پرشور و صمیمی مردمِ غیور و سلحشور آذربایجان شرقی از کاروان تدبیر و امید، تصریح کرد که این استقبال که نمادی درخشان و هوشمندانه از راهبرد «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» است، امیدی تازه برای تلاش افزون‌تر و ثمربخش‌تر در دل خادمان ملت برانگیخت.

متن کامل پیام دفتر حجت‌الاسلام حسن روحانی به‌شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

در آستانه ماه شادی‌بخش شعبان و میلاد پیشوایان نور و هدایت(ع)، استقبال پرشور و صمیمی مردمِ غیور و سلحشور آذربایجان‌شرقی از کاروان تدبیر و امید که نمادی درخشان و هوشمندانه از راهبرد «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» است، امیدی تازه برای تلاش افزون‌تر و ثمربخش‌تر در دل خادمان ملت برانگیخت.

آذربایجان، سر پرافتخار ایران؛ این سرزمین عشق، عرفان و ادب، آزادگی و هنر، همواره خاستگاه دین و علم و مهد پرورش مجاهدان و مبارزان سرافراز بوده و از دوردست تاریخ تا امروز، نام آن برای ایران با افتخار و اعتبار همراه شده است.

نهضت مشروطه، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سایر عرصه‌‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تاریخ ما، جلوه‌‌گاه حضور بی‌دریغ و آگاهی بی‌نظیر مردم قهرمان این خطه بوده است. این بار نیز مردم بزرگوار و همیشه در صحنۀ آذربایجان شرقی با حضور آگاهانه و حمایت از خدمتگزاران خود، برگ زرین دیگری بر تاریخ رشادت‌ها و بزرگی‌های خویش افزودند.

به پاس این مهمان‌نوازی و استقبال گرم و صمیمی، از اقشار مختلف مردم استان، علما و فضلای گرانقدر، نمایندۀ محترم ولی‌فقیه، نمایندگان محترم مجلس خبرگان، ائمۀ گرامی جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرهیختگان و فرهنگیان، دانشگاهیان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، اصناف، کارگران، عموم اصحاب رسانه و خبرنگاران، ورزشکاران و ورزش‌دوستان پرشور، کشاورزان، نوجوانان و جوانان عزیز، نیروهای خدمتگزار و پرتلاش نظامی و انتظامی و همه گروه‌های سیاسی و نهادهای اجتماعی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

امید است در سایۀ الطاف و عنایات الهی و در پرتو تدبیر و تلاش هرچه بیشتر مسئولان و همدلی و همزبانی؛ تصمیمات، اقدامات و برنامه‌های دولت بتواند گامی مؤثر و راهگشا در برآوردن مطالبات به‌حق مردم این خطه پرافتخار و رفع برخی کاستی‌ها و مشکلات این استان غنی و مستعد باشد.

دفتر رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon