رسالت سپاه، دفاع از حقوق مظلومین است


رسالت سپاه، دفاع از حقوق مظلومین است

خبرگزاری تسنیم: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین گفت: رسالت سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی دفاع از حقوق مظلومین است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی معبودی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجد النبی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح کشور و توده مردم کشور وظیفه پاسداری از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را به عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اندیشه پاک و زلال امام خمینی(ره) و به دستور ایشان تشکیل شد، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه دفع بحران‌های موجود در کشور در سال‌های اولیه انقلاب اسلامی را بر عهده داشت و رسالت سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی دفاع از حقوق مظلومین است.

معبودی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش بسزایی در دفع توطئه گروهک‌های ضد انقلابی ایفا کرد، تصریح کرد: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به همراه مردم با بصیرت جمهوری اسلامی زمینه آرامش و امنیت را در کشور فراهم کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه مجموعه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با هوشیاری و بصیرت استکبار جهانی را در پیشبرد اهداف خبیثانه‌شان ناکام گذاشت، عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  وظیفه حفاظت از جان شخصیت‌های برجسته جمهوری اسلامی را در سال‌های اولیه انقلاب بر عهده داشت و اقدامات قابل توجهی را در این زمینه انجام داد.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مردمی بوده و از دل جامعه تشکیل شده است، بیان کرد: رسیدگی به حال مردم مظلوم جامعه و دفاع از حقوق آن‌ها از رسالت‌های مهم سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی است.

معبودی با بیان اینکه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی از آمادگی نظامی لازم به منظور دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برخوردار است، اظهار کرد: اقتدار امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرهون جان نثاری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهیدان کشورمان است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon