مشکلات اشتغال جوانان شهرستان عسلویه مورد توجه قرار بگیرد


مشکلات اشتغال جوانان شهرستان عسلویه مورد توجه قرار بگیرد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه عسلویه گفت: اشتغال یکی از خواسته‌های جوانان تحصیل‌کرده عسلویه است که باید این مهم مورد توجه مسئولان قراربگیرد چراکه بیکاری این افراد قابل توجیه نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان عسلویه با تاکید بر توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اتحاد و انسجام مسلمانان اظهار داشت: دشمن در اختلاف میان مذاهب مسلمانان از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند که لازم است افراد در این عرصه هوشیار و با بصیرت باشند.

وی با بیان اینکه اسلام در تمامی عرصه‌ها اتحاد و وحدت را مورد توجه قرار داده است گفت: اختلاف میان مسلمانان تنها اهداف دشمن را محقق می‌کند و هیچ نتیجه‌ای عاید مسلمانان نمی‌کند.

خطیب نماز جمعه عسلویه،با گرامیداشت روز پاسدار و ولادت امام حسین (ع) بیان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش قهرمان، افتخار اسلام، ولایت فقیه و مردم است.

امام جمعه عسلویه، آموزه مهم حضرت سیدالشهدا و حضرت ابوالفضل (ع) را ایثار، مجاهدت، مقاومت و فداکاری دانست و تصریح کرد: راه پیروزی و سعادت نیز الگو قرار دادن این بزرگواران در زندگی است.

هاشمی‌نژاد سوم خرداد  سال 61 را از روزهای پرافتخار و به یاد ماندنی ملت ایران خواند وافزود: فتح خرمشهر حماسه‌ای ماندگار است که تمامی ابعاد و زوایای آن هنوز شناخته نشده است.

وی افزود: در حماسه آزادسازی خرمشهر، بیش از پنج‌هزار کیلومتر از خاک میهن اسلامی از دست دشمن آزاد و خسارات سنگینی به دشمن وارد شد.

امام جمعه عسلویه بیکاری جوانان تحصیل‌کرده عسلویه را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: اشتغال یکی از خواسته‌های جوانان تحصیل‌کرده عسلویه است که باید این مهم مورد توجه مسئولان قراربگیرد چراکه بیکاری این افراد قابل توجیه نیست.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه مخالف اشتغال دیگر استان‌ها در منطقه پارس جنوبی نیستیم تاکید کرد:در این راستان نباید جوان جویای کار این منطقه دغدغه و مشکل اشتغال داشته باشند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon