ملت ایران هرگز در برابر زیاده‌خواهی دشمنان کوتاه نمی‌آید


ملت ایران هرگز در برابر زیاده‌خواهی دشمنان کوتاه نمی‌آید

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه آشتیان گفت: ملت ایران استوار و محکم در برابر دشمنان ایستاده و هرگز در برابر زیاده خواهی دشمنان کوتاه نمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آشتیان، حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه های نماز سیاسی و عبادی جمعه این هفته شهرستان آشتیان بااشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در بازدید از دانشگاه امام حسین(ع) اظهار داشت: در سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) معظم له با‏صراحت و روشنی برخی از دسیسه های دشمن را در عرصه امنیت ملی و نظامی کشور افشا کرد.

وی افزود:  آمریکا در ‏مذاکرت هسته ای با زیاده خواهی و کارشکنی می‌کند، آمریکا هنوز تعهدی را امضا نکرده کارشکنی می‌کند وای به حال اینکه تعهد را امضا کند و سابقه ندارد امریکا تعهدی داده باشد و دقیقا آنرا اجرا کرده باشد بنابراین ‏مسئولان در برابر زیاده خواهی‌های دشمن با عزم راسخ ایستادگی کنند.‏

حجت الاسلام نیشابوری تصریح کرد: ایران اسلامی ثابت کرد در برابر هر گونه شیطنتی واکنش سخت و پشیمان کننده دارد و نمایندگان ‏مجلس در صورت تصویب پذیرش پروتکل الحاقی باید تمام راه‌های سوء استفاده آمریکایی ها را ببندند.

امام جمعه آشتیان خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده باید مراقب باشند فریب الفاظ و کلمات غربی‌ها را نخورند و مسئولان تیم هسته‌ای دقت کنند تا ‏آنجایی که بتوانند پروتکل الحاقی را نپذیرند.

حجت الاسلام نیشابوری بااشاره به فرارسیدن روز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: پاسداری از ‏انقلاب دو مرحله دارد که مرحله نخست آن حفظ وضع موجود و دیگری پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب است.

وی افزود:امام حسین(ع )صفات زیادی دارند که 3صفت ایشان یعنی اخلاص آن حضرت(ع) و اعتماد به خدا و شناخت از موقعیت و اقدام لازم ‏از مهمترین خصائص مهم ایشان است.

امام جمعه آشتیان باتبریک روز جانباز گفت: جانبازان کسانی هستند که برای اثبات بندگی از عزیز ترین موجودی خود ‏گذشته اند تا رضایت خداوند را جلب نمایند و در واقع جانبازان شهدای زنده ای هستند که فرصت شهادت از آنها ‏گرفته شد.

وی افزود: فرزندان جانبازان به ‏وجود پدران خود افتخار کنند زیرا آنان در زمانی که این مملکت مورد هجوم قرار گرفت از جوانی و سلامتی ‏خود گذشته و آنرا فدای آرمان های الهی و اسلامی کردند.‏

حجت الاسلام نیشابوری با تبریک روز جوان خاطرنشان کرد: جوانان سهم به سزایی در تغییرات اجتماعی دارند زیرا سرمایه یک جامعه، جوانان ‏آن است و در معارف دینی ما به جوانان تاکید زیادی شده چراکه جوانان سه ویژگی مهم انرژی، امید و ابتکار هستند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon