اشتغال زایی ره‌آورد سرمایه‌گذاری بر روی اماکن فرهنگی و تاریخی دره شهر است


اشتغال زایی ره‌آورد سرمایه‌گذاری بر روی اماکن فرهنگی و تاریخی دره شهر است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه دره شهر گفت: اشتغال زایی ره آورد سرمایه گذاری بر روی اماکن مذهبی، فرهنگی و تاریخی دره شهر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دره شهر، حجت الاسلام محمدجواد قنبر بیگی امام جمعه دره شهر در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت:  فرمایشات رهبری در خصوص حمایت از مظلومان نشان دهنده دفاع ایران اسلامی از مظلومان جهان است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در ادوار گذشته نیز حمایت خود را از حزب الله، مردم عراق، سوریه، غزه و یمن اعلام کرده بودند تا نشان دهند که ما پشتیبان کسانی هستیم که مورد ظلم مستکبران قرار گرفته‌اند.

امام جمعه دره شهر به فرمایش دیگر رهبر انقلاب در مورد اجازه ندادن به بازرسی مراکز نظامی اشاره کرد و گفت: این نشانه اقتدار ایشان است و البته در دنیا نیز رسم است که از دانشمندان حمایت شود تا به کار علمی خود بپردازند.

وی تصریح کرد: درخواست بازدید از مراکز نظامی برای توقف جهش علمی کشورمان است و قصد دارند همانند کشور عراق با ترور دانشمندان از پیشرفت‌های کشور جلوگیری کنند تا برای همیشه به آن‌ها محتاج باشیم.

خطیب نماز جمعه دره شهر در ادامه با تبریک هفته موزه گفت: مدیر میراث فرهنگی شهرستان با دست خالی توانست مدیر نمونه کشور شود که این موضوع را به وی و مردم فهیم دره شهر تبریک می‌گوییم.

حجت الاسلام قنبر بیگی با بیان اینکه مسئولان استان در مورد اماکن تاریخی، فرهنگی و مذهبی دره شهر کم لطفی می‌کنند، تاکید کرد: مسئولان ارشد استان بویژه مدیر کل میراث فرهنگی قابلیتهای شهرستان را ببینند و متناسب با ان اعتبارات افزایش دهند.

امام جمعه دره شهر اظهار داشت: اگر روی اماکن مذهبی، فرهنگی و تاریخی این شهرستان سرمایه گذاری مناسب و درخورشان مردم انجام گیرد گام مهمی در زمینه اشتغالزایی در این منطقه برداشته می‌شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon