قاری مصری: خوشحالم با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنم

قاری مصری: خوشحالم با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنم

خبرگزاری تسنیم: نفر دوم مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از کشور مصر گفت: از اینکه این فرصت برای ما مهیا شده است که از نزدیک با رهبر جمهوری اسلامی ایران دیدار کنیم، خوشحال هستم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «محمد عبدالباسط محمد عبدالرحمان» که به‌عنوان نفر دوم رشته قرائت قرآن در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم برگزیده شده است، با ابراز رضایت از برگزاری آن خاطر‌نشان کرد: حضور متسابقین از نژاد‌ها، زبان‌ها و کشورهای مختلف اسلامی و غیراسلامی باعث شده است که ندای قرآن را به گوش جهانیان برسانند.

وی در پاسخ به این سؤال "آیا در مورد کسب مقام و رتبه بر‌تر احساس خاصی دارید؟" متذکر شد: من اصلاً برای کسب مقام اول یا دوم به این مسابقات نیامده‌ام و این موضوع را به هیأت داوران سی و دومین دوره مسابقات واگذار کرده‌ام.

«محمدعبدالباسط محمد عبدالرحمان» که به‌نمایندگی از کشور مصر در این دوره از مسابقات قرآن شرکت کرده است، در خصوص دیدار متسابقین با مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: من واقعاً خوشحال خواهم شد که ایشان را از نزدیک ببینم و از اینکه این فرصت برای ما مهیا شده است که از نزدیک با رهبر جمهوری اسلامی ایران دیدار کنیم، خوشحال هستم.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران