کرملین: رسانه‌های غرب می‌خواهند مقام‌های روس را بی‌اعتبار کنند


کرملین: رسانه‌های غرب می‌خواهند مقام‌های روس را بی‌اعتبار کنند

خبرگزاری تسنیم: رئیس کارکنان کاخ کرملین تاکید کرد که رسانه‌های خبری غربی تلاش می کنند تا مقام‌های روس را بی اعتبار کرده و مردم را متقاعد کنند که چرخه حاکم در روسیه فاسد بوده و این چرخه سیاسی کارایی نخواهد داشت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سرگئی ایوانوف رئیس کارکنان کاخ کرملین در مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشا تودی تصریح کرد که رسانه های خبری غربی در راستای بی اعتبار کردن مقام های روسی تلاش می کنند تا مردم را متقاعد کنند که چرخه سیاسی حاکم بر کشور فاسد بوده و هرگز کارایی لازم را ندارد.

وی در ادامه افزود: هدف اصلی از اتهاماتی که علیه مسکو مطرح می شود آن است که مردم روسیه متقاعد شوند که چرخه حاکم روسیه کارایی ندارد. ولی من کاملا مطمئن هستم که این تلاش ها هرگز کارایی نخواهد داشت.

ایوانوف ضمن اشاره به مطالبی که در روزنامه های انگلیسی و آمریکایی علیه مقام های روسی نوشته می شود، گفت: روزنامه هایی که چنین مطالب سخیفی را منتشر می کنند، از سوی کسانی که دسترسی کافی به تجزیه و تحلیل و اطلاعات دارند، مورد احترام قرار نمی گیرند.

طی ماه گذشته چند رسانه خبری غربی با انتشار مطالب متعددی، مقام های ارشد روسی را به فساد متهم کرده اند. البته هیچ یک از این اتهامات تاکنون با سند و مدرک معتبری ارائه نشده است.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان