جانبازان شهرهای مرکزی مازندران نیازمند امکانات رفاهی هستند

جانبازان شهرهای مرکزی مازندران نیازمند امکانات رفاهی هستند

خبرگزاری تسنیم: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل با اشاره به نقش موثر جانبازان در رشادت آفرینی دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، گفت: جانبازان شهرهای مرکزی مازندران نیازمند امکانات رفاهی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، احمد سیفیان عصر امروز در مراسم تجلیل از جانبازان شهرستان آمل، جانبازان را همان شهدایی نام برد که در راه حفظ خاک میهن و ناموس کشور جان خود را در مقابل ایستادگی دشمنان نظام نثار کردند، اظهار داشت: آنها وارثان خون شهدا هستند که پس از گذشت بیش از 20 سال از پایان جنگ و پیروزی آن در این کشور به یادگار مانده‌اند.

وی افزود: با توجه به تعامل و مشارکت بین دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان تاکنون برای این یادگاران هشت سال دفاع مقدس گام‌های مناسبی برداشته شده است.

سیفیان با اعلام اینکه شهرستان آمل از زمان انقلاب تاکنون هزار و 39 شهید در راه اسلام اهدا کرده است، اذعان داشت: همچنین طی آن سال‌ها 3 هزار و 550 جانباز در راه دفاع ارزش‌های اسلامی با کسب آثار جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی تحت پوشش بنیاد این شهرستان هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد حدود 35 نفر از جانبازان 70 درصد و 10 نفر از آنها قطع نخاعی هستند.

سیفیان با بیان اینکه در این نهاد 420 آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس شناسایی و ثبت سامانه استان شدند، افزود: با توجه به فرارسیدن ایام پرخیر و برکت شعبانیه و روز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) مصادف با روز جانباز با هماهنگی شورای شهر، فرمانداری، بنیاد شهید و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل جشنی به منظور ایجاد شورونشاط بین خانواده‌های جانبازان در این شهرستان برگزار شود.

وی تصریح کرد: در این روز دیدار با ائمه جمعه چهار شهر آمل و سه خانواده جانباز  به نمایندگی از مقام معظم رهبری نیز در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon