سلطانی: آرین‌خو گفت رئیس فدراسیون به او التماس کرده است!


سلطانی: آرین‌خو گفت رئیس فدراسیون به او التماس کرده است!

خبرگزاری تسنیم: مربی پیشین تیم ملی کاراته گفت: برخی بزرگان یا آنهایی که خودشان را در کاراته بزرگ‌ می‌دانند بهتر است در نحوه حرف‌ زدن‌شان دقت کنند و شأن کاراته و فدراسیون را پایین نیاورند.

شهاب سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد مسائل اخیر کاراته کشور اظهار داشت: وقتی صحبت‌های آرین‌خو را در مورد مسئولان فدراسیون شنیدم، بسیار متاسف شدم. او اشاره می‌کند که با التماس و خواهش رئیس فدراسیون و تردد وی در دفترش قبول مسئولیت کرده که به نظر من این حرف اصلا درست نیست. در هر صورت بزرگان یا بهتر بگویم آنهایی که خودشان را بزرگ می‌دانند بهتر است در نحوه صحبت کردن نیز بیشتر دقت کنند.

وی ادامه داد: همه ما اهالی کاراته هستیم و باید حرمت و شأن این رشته را خودمان نگه داریم. واقعا نمی‌فهمم یعنی چه که آرین‌خو می‌گوید رئیس فدراسیون برای پذیرفتن مدیریت سازمان تیم‌های ملی به او التماس کرده است. اگر نمی‌توانستند کار کنند، خیلی راحت‌تر و بهتر می‌توانست این جدایی صورت بگیرد و دیگر این حرف‌ها هم مطرح نشود. خواسته‌های آرین‌خو به نوعی بهانه بود زیرا واقعا چرا باید شرط بگذارد که نایب رئیس بانوان و یا دبیر فدراسیون باید تغییر کند؟! این خواسته‌ها بهانه‌جویی و غیرمنطقی بود.

مربی پیشین تیم ملی در مورد انتخاب دباغیان به عنوان سرمربی جدیدی این تیم نیز عنوان کرد: از تمام مربیان ایران بیشتر با او کار کرده‌ام و در کنار او افتخارات زیادی برای کاراته ایران به دست آورده‌ایم به همین دلیل او را به خوبی می‌شناسم. او از جمله مربیانی است که بیرون تیم ملی نیز شاگرد دارد و صاحب سبک است و همان طور که می‌بینید تیمش در سوپر لیگ نیز اول است. مثل برخی مربیان نیست که خارج از تیم ملی شاگرد هم ندارند. آنها تنها اسم و رسم دارند و همان طور که گفتم خارج از تیم ملی نه کلاس دارند و نه شاگرد.

سلطانی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای سرمربی جدید تیم ملی اعلام کرد که هر کمکی بتواند به تیم ملی و کاراته خواهد کرد.

انتهای پیام/
 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon