۱۰۰ دریچه کامپوزیت تحویل شرکت آب و فاصلاب مشهد می‌شود‌

100 دریچه کامپوزیت تحویل شرکت آب و فاصلاب مشهد می‌شود‌

خبرگزاری تسنیم: مسئول بسیج علمی و پژوهشی خراسان رضوی گفت: ۱۰۰ دریچه کامپوزیت امروز تحویل می‌شود و نصب آنها در تمامی مناطق تقسیم شده است.

علیرضا جامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: کار تحویل دریچه‌های کامپوزیت به شرکت آب و فاضلاب مشهد از امروز و به مناسب سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز می‌شود و در اختیار معاونت بهره‌برداری این شرکت قرار می‌گیرد.

وی افزود: 100 دریچه کامپوزیت امروز تحویل می‌شود و نصب آنها در تمامی مناطق تقسیم شده است و ادامه این روند را با توجه به آغاز تولید انبوه این محصول در دستور کار خود قرار داده‌ایم و این کار را با سرعت بیشتری ادامه می‌یابد.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان رضوی بیان کرد: ساخت هر دریچه کامپوزیت بین 300 تا 400 هزار تومان هزینه می‌برد و طبق آخرین آمار دریافتی از شرکت آب و فاصلاب مشهد در مرجله نخست ساخت این دریچه‌ها بیش از 10000 دریچه کامپوزیت نیاز داریم که تا پایان شش ماه نخست سال جاری این کار انجام می‌شود.

جامی تصریح کرد: دریچه‌های چدنی منع خرید شده‌اند و علاوه بر تعویض این دریچه‌ها با دریچه‌های کامپوزیت، از این نوع دریچه‌ها برای ساخت‌وسازهای جدید استفاده می‌شود.

وی تأکید کرد: اجرای دریچه‌های کامپوزیت در مشهد در دو مرحله است و سپس مراحل دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon