آزادسازی خرمشهر آغازگر مسیر جدیدی در انقلاب اسلامی است

آزادسازی خرمشهر آغازگر مسیر جدیدی در انقلاب اسلامی است

خبرگزاری تسنیم: فرماندار کهگیلویه گفت: فتح خرمشهر آغازگر مسیر جدیدی در انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کهگیلویه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صبح امروز با حضور فرماندار،اعضای شورای اداری  و بسیجیان در سپاه ناحیه دهدشت برگزار شد.

فرماندار کهگیلویه در این مراسم،اظهار داشت: یکی از رسالت‌های ما به عنوان متولیان امور موظف به تبیین مضمون‌های فکری امام راحل(ره)،مقام معظم رهبری و دولت مردان به مردم هستیم.

سید کرامت‌الله کریمی بیان کرد: یکی از مصادیق که می‌تواند سبب صدور انقلاب به جهان باشد تبلیغات و دعوت براساس الگوپردازی از سخنان بدیع امام راحل است.

وی بابیان اینکه سوم خرداد اولین مبارزه بزرگ ایرانیان بعد از مشروطه است،عنوان کرد: فتح خرمشهر آغازگر مسیر جدیدی در انقلاب و شروعی برای پیروزی‌های پی در پی سربازان این نظام بود.

فرماندار کهگیلویه ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران ایدئولوژی به نام اسلام دارد که برگرفته از نقش خدایی در رفتار و گفتار بوده و باید تداوم داشته باشد.

وی پیروزی خرمشهر را ناشی از اتحاد و همدلی برادران سپاهی و بسیجی و اقتدای به رهبر انقلاب و تبعیت از آیین اسلام دانست و افزود: آزادسازی خرمشهر رهایی از قیود دنیوی و هر چیزی است که معنای غیرالهی داشته باشد.

رئیس شورای اداری کهگیلویه بیان کرد: اگر امروز داعش را به عنوان یک نگاه منحرف اسلامی قصد انحراف بیداری اسلامی را دارد مسئولان و دولت مردان ما در مقابل توطئه‌های دشمن همواره هوشیار هستند و اجازه تجاوز به حریم امنیتی ایران را نمی‌دهند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon