ارتقاء رتبه سازمان ملی استاندارد در حوزه تجارت فرامرزی

ارتقاء رتبه سازمان ملی استاندارد در حوزه تجارت فرامرزی

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به اینکه تحریم‌ها خللی در فعالیت‌های سازمان استاندارد ایجاد نکرده است، گفت: رتبه سازمان ملی استاندارد در حوزه تجارت فرامرزی در سال‌های اخیر ارتقا یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازساری، نیره پیروزبخت پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه و تودیع مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی مازندران اظهار داشت: مازندران استانی با دارا بودن همه مولفه‌های توسعه پایدار بوده و دارای مزیت‌های بکر صنعتی، تجاری، دامداری و کشاورزی است که باید نسبت به تقویت آن در جهت شکوفایی مازندران گام برداشت.

وی افزود: تکلیف ادارات حوزه استاندارد و صنعت در مازندران برای کمک به ارتقا جایگاه این استان و نظام جمهوری اسلامی دوچندان شده است.

رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به اینکه تجارت مازندران با کشورهای حوزه کشورهای سی آی اس در این استان و استان‌های شمالی رونق دارد، تصریح کرد: علاقه‌مندی بسیاری به سازمان ملی استاندارد داشته و همواره برای اعتلای ایران اسلامی تلاش می‌کنم.

پیروزبخت با بیان اینکه ماه خرداد همواره برای ملت ایران یادآور خاطرات تلخ و شیرینی بوده که با روح اعتقادی ملت ایجاد شده و حماسه‌ای سترگ را نظیر سوم خرداد خلق کردند، افزود: وفات رهبرکبیر انقلاب نیز یکی از خاطرات تلخ ملت ایران بوده است.

وی با تاکید بر پرداختن بیشتر به جنبه‌های معنوی زندگانی خود از سوی انسان‌ها، گفت: رئیس جمهور حمایت قاطعی به سازمان استاندارد داشته و حیثیت جمهوری اسلامی را منوط به حاکمیت استاندارد قلمداد کردند.

رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به اینکه استاندارد زیرساخت اصلی برای توسعه مراودات اقتصادی، تجاری و بین المللی است، افزود: باید از ظرفیت سازمان‌های بین المللی برای توسعه اقتصادی کشور با مشارکت سازمان استاندارد گام برداریم.

پیروزبخت با بیان اینکه تحریم‌ها در سال‌های اخیر اثری بر فعالیت استاندارد وارد نکرده است، گفت: رتبه سازمان استاندارد در سال‌های گذشته در حوزه تجارت فرامروزی رو به ارتقا و رشد بوده است.

وی با اعلام اینکه رنکینگ سازمان ملی استاندارد در ایزو از رتبه 32 سال 92 به 27 سال گذشته رسیده است، افزود: از ظرفیت‌های سازمان ملی استاندارد برای رفع بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی بهره‌گیری کرد.

رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به اینکه رویکرد نوین استانداردسازی را در کشور اجرایی می‌کنیم، گفت: امیدواریم در کنار دولت، نظام و بخش خصوصی بتوانیم در راستای سیاست‌های نظام گام برداریم.

پیروزبخت با بیان اینکه در بندهای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، توسعه پوشش استاندارد به همه محصولات داخلی تاکید شده است، افزود: امیدواریم با همت دجوانان ایرانی در اعتلای کشور گام برداریم.

در این مراسم با قدردانی از خدمات جواد اعتماد، مسعود جوادی به سمت مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی مازندران منصوب و معارفه شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon