حوادث در قزوین شناسنامه‌دار می‌شوند


حوادث در قزوین شناسنامه‌دار می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: تمامی حوادثی که از سال ۷۵ به بعد در استان قزوین اتفاق افتاده است، توسط جمعیت هلال احمر استان ساماندهی شده و به منظور شناسایی نقاط آسیب‌خیز شناسنامه‌دار می‌شود.

حمید ره‌انجام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قروین با اشاره به این نکته که شناسایی حوادثی که در سال‌های گذشته در استان قزوین رخ داده‌ است می‌تواند به عنوان یک نقش راه عمل کند، اظهار داشت: تمامی حوادثی که از سال 75 به بعد در استان قزوین اتفاق افتاده است، توسط جمعیت هلال احمر استان شناسایی و شناسنامه‌دار می‌شود.

وی افزود: استان قزوین با توجه به شرایط و موقعیت ویژه‌ای که دارد، از نقاط حساس و حادثه‌خیز فروانی برخوردار است، در همین راستا می‌توان با شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات حوادثی که در سال‌های گذشته در استان قزوین رخ داده، زمینه امداد رسانی مناسب به نقاط حساس را فراهم کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان این نکته که کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی برای شناسایی حوادث و نقاط حساس استان قزوین تشکیل شده است، بیان کرد: به منظور تعیین نقشه راه استان قزوین و همچنین مکان‌یابی نقاط حساس این استان، جمعیت هلال احمر قزوین کمیته‌های تخصصی را تشکیل داده است.

وی با اشاره به مزایای شناسنامه‌دار شدن حوادث استان قزوین، خاطرنشان کرد: شناسنامه‌دار شدن حوادث استان قزوین می‌توان این استان را از بروز بسیاری از خطرات و آسیب‌های احتمالی آگاه کند.

ره‌انجام با اشاره به این نکته که نباید تصمیم‌گیری در مورد نقاط حساس را به بعد از حادثه واگذارشود، عنوان کرد: امروزه با توجه به آماده‌گی بسیار مناسب جمعیت هلال احمر استان قزوین در خدمت‌رسانی به مردم، هلال احمر استان قزوین برنامه‌های بسیار مطلوبی را تدوین کرده است.

وی از جمله این برنامه‌ها به طرح شناسنامه‌دار کردن حوادث استان قزوین اشاره کرد و گفت: طرح شناسنامه‌دار کردن حوادث استان قزوین در راستای ارتقاء عملکرد جمعیت هلال احمر استان قزوین و همچنین افزایش آگاهی این جمعیت در مورد نقاط حادثه‌خیز استان قزوین تدوین شده است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon