زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی زنجان فراهم شود


زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی زنجان فراهم شود

خبرگزاری تسنیم: معاون استاندار زنجان گفت: باید برای جذب سرمایه‌گذار در استان زیر ساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی فراهم شود تا سرمایه گذار ترغیب به فعالیت در استان زنجان شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، جواد رحمتی امروز در مراسم افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی نوآوران زنجان اظهار داشت: توجه به زیر ساخت‌های شهرک‌های صنعتی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که توجه به فعالیت واحدهای صنعتی سبب توسعه استان می‌شود.

وی تصریح کرد: تسهیل مشکلات واحدهای صنعتی باید به سرعت پیگیری و روند رسیدگی به اطلاع این افراد برسد.

معاون عمرانی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: ایجاد راه ارتباطی بین دو شهرک صنعتی و تسهیل ارتباط راه شهرک صنعتی نوآوران با آزاد راه زنجان تبریز مورد بررسی قرار گرفته و برای استفاده کوتاه مدت با اداره راه و شهرسازی جلساتی مبنی بر ایجاد راه ارتباطی موقت انجام شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد تقاطع غیر همسطح تاثیر بسزایی در توسعه شهرک صنعتی نوآوران دارد، گفت: در آینده نیز بدنبال آن هستیم تا تقاطع غیر هم سطحی برای ایجاد راه ارتباطی این شهرک با آزاد راه زنجان تبریز ایجاد شود که ایجاد آن می‌تواند بسیاری از مشکلات این واحدهای صنعتی را برطرف کند.

رحمتی ابراز کرد: برای ایجاد تحول و توسعه فعالیت در شهرک‌های صنعتی نیازمند تامین زیر ساخت‌های این شهرک‌های صنعتی هستیم.

وی با بیان اینکه عنوان کرد: باید برای جذب سرمایه‌گذار در استان زیر ساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی فراهم شود تا سرمایه گذار ترغیب به فعالیت در استان شود.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به فرا رسیدن روز جانباز تصریح کرد: رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی بی‌نظیر بوده است امروز باید فدکاری این افراد ارج نهاده شود.

وی گفت: در دوران ابتدای انقلاب و دوران 8 ساله جنگ تحمیلی شاهد وحدت و اتفاق نظر در بین مسئولان بوده‌ایم که امروز نیز با توجه به ارزش‌های انقلاب و حفظ وحدت بتوانیم رسالت این انقلاب را به ثمر برسانیم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon