برقراری پرواز همدان-ترکیه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت


برقراری پرواز همدان-ترکیه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت

خبرگزاری تسنیم: مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه لغو پرواز دبی برقراری پرواز همدان-ترکیه را با ابهام مواجه کرده است، گفت: برقراری پروازهای خارجی بدون حمایت مردم امکان‌پذیر نیست.

علی کیخا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، درباره برقراری پرواز ترکیه از فرودگاه همدان اظهار داشت: جلسات اولیه برای برقراری پرواز ترکیه از فرودگاه همدان برگزار شده ولی هنوز در حال بازاریابی در سطح استان هستند.

 وی با اشاره به اینکه برقراری پرواز ترکیه از فرودگاه همدان را برای تابستان امسال پیگیری می‏‌کنیم، افزود: متاسفانه لغو یکی از پروازهای دبی از همدان برقراری پروازهای ترکیه از فرودگاه همدان را با ابهام مواجه ساخته است.

مدیر فرودگاه همدان با تاکید بر اینکه در ابتدا تاکید بسیاری بر استقبال مردم از این پروازها می‏‌شد، عنوان کرد: باید قبول کرد که بدون همکاری و همراهی مردم برقراری پروازهای خارجی از فرودگاه امکان‎پذیر نبوده و برقراری پرواز نیازمند استقبال مردمی است.

وی با تصریح بر اینکه باطل شدن پرواز دبی، فرودگاه همدان را به چالش کشانده و ممکن است نتوانیم پرواز همدان-ترکیه را نیز برقرار کنیم، افزود: نیاز است مسئولان استان همدان نسبت به ایجاد انگیزه در مردم برای استفاده از پروازهای فرودگاه همدان اقدام کنند در غیر این صورت با مشکلات جدی مواجه می‎شویم.

کیخا با اشاره به اینکه توجیه اقتصادی پروازهای خارجی نیازمند هدفگذاری معقول و منطقی مسئولان استان است، گفت: اگر در استان همدان برنامه‌ریزی درستی برای پروازهای خارجی صورت گیرد می‏توان به اهداف مناسبی رسید.

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه در صورت نهایی شدن پرواز ترکیه، در هفته دو پرواز از فرودگاه همدان انجام می‎شود، اظهار داشت: احتمال اینکه پرواز ترکیه از فرودگاه همدان برقرار نشود وجود دارد چراکه پرواز دبی از فرودگاه همدان کنسل شده و پرواز باقی مانده نیز با یک یا 2 مسافر انجام می‏شود.

به گزارش تسنیم؛ پرواز دبی از فرودگاه همدان روز 25 اسفند ماه سال گذشته برای نخستین بار انجام شد و قرار بود در هفته 2 پرواز دبی از فرودگاه همدان انجام شود که به سبب نبود استقبال شاهد لغو یکی از پروازها در ماه گذشته بودیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon