فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از هنر ترویج داده شود


فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از هنر ترویج داده شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیازمند برنامه ریزی ویژه و استفاده از قالب‌های نو است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مراد روشنی عصر امروز در دیدار با جانبازان و خانواده شهدا که در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: امروز یادآور خاطره  بزرگی است، درواقع روز پیروزی جند‌الله و حزب‌الله  است.

وی افزود: اشک شوقی که در چشمان امت بیدار، مؤمن، انقلابی، ولایت مدار و سلحشور دیده می‌شود افتخار و عزتی است که خداوند به ما داده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان عنوان کرد: مقام معظم رهبری از برگزاری روز شهید به‌ویژه از بنیاد شهید و امور ایثارگران ابراز رضایت کردند.

وی بیان کرد: رضایت مقام معظم رهبری به این معنی است که رسالت جانبازان هنوز تمام نشده، رسالت خانواده شهدا سرمایه و توان نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرهنگ جانبازی، ایثار و مقاومت است.

روشنی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس پوزه ابرقدرت‌ها را به خاک مالیدند، تصریح کرد: اگر امروز جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی شکل‌گرفته به‌واسطه تأسی و بهره‌گیری از ایثار، شجاعت و استقامت جانبازان و شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند باید کمربسته فرهنگ ایثار و شهادت باشیم، این کمربسته بودن فوق‌العاده عمیق و معنادار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: امیدواریم در عرصه‌ها و سطوح مختلف با بهره‌گیری از فضل الهی، ارواح شهدا، نفس گرم رهبر، علما و خانواده معظم شهدا  این عزت و حریت در برابر استکبار جهانی حفظ شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon