پیامهای تبریک ظریف به سیدحسن نصرالله و همتای لبنانی به مناسبت عید مقاومت

پیامهای تبریک ظریف به سیدحسن نصرالله و همتای لبنانی به مناسبت عید مقاومت

خبرگزاری تسنیم: وزیر امور خارجه کشورمان طی پیامهای جداگانه‌ای به دبیرکل حزب‌الله و همچنین وزیر خارجه لبنان، سالروز پیروزی تاریخی لبنان در برابر رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۰ میلادی موسوم به «عید مقاومت» را به ملت لبنان تبریک گفت.

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان طی پیامهای جداگانه‌ای به سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله و همچنین جبران باسیل وزیر خارجه لبنان، سالروز پیروزی تاریخی لبنان در برابر رژیم صهیونیستی در سال 2000 میلادی موسوم به «عید مقاومت» را به ملت لبنان و رزمندگان مجاهد حزب‌الله تبریک گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این پیامها، پیروزی تاریخی و ماندگار مقاومت قهرمانانه لبنان در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی و آزادسازی جنوب لبنان در سال 2000 میلادی را یادآور  فداکاری، مقاومت و اراده راسخ مردم غیور لبنان و رزمندگان  مقاومت دانست.

دکتر ظریف این رویداد بزرگ و فراموش‌نشدنی را نتیجه وحدت و انسجام ملی و مقاومت وصف‌ناپذیر آحاد ملت لبنان از همه طوایف دینی و جریانهای سیاسی لبنان ذکر کرد که برگ زرینی در تاریخ معاصر لبنان و منطقه و  نویدبخش پیروزی‌های بزرگ‌تر  ملت‌های منطقه محسوب می‌شود.

وی این پیروزی را نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتهای مسلمان و آزاده جهان و مایه عزت و سرافرازی لبنان و فرزندان غیور و مقاومش برشمرد و سرافرازی و موفقیت رزمندگان مقاومت و عزت و سربلندی ملت بزرگ لبنان را از خداوند متعال مسئلت کرد.

انتهای پیام/پ1

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان