ایثارگران و خانواده‌های شهدای قزوین تجلیل شدند


ایثارگران و خانواده‌های شهدای قزوین تجلیل شدند

خبرگزاری تسنیم: ایثارگران و خانواده‌های شهدای استان قزوین در همایش سی و سومین سالروز آزاد سازی خرمشهر تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، همایش سی و سومین سالروز آزاد سازی خرمشهر صبح امروز با حضور ایثارگران و خانواده‌های شهدا در استان قزوین برگزار شد.

محسن جلیلوند هنرمند قزوینی و کاپیتان تیم گلبال نابینایان و کم‌بینایان کشور از مهمانان این مراسم بود که سرودهای زیبایی را به مناسبت اعیاد شعبانیه اجرا کرد.

در این مراسم هنرمندان ایثارگر قزوینی هشت سال دفاع مقدس که سابقه حضور در عملیات بیت‌المقدس را داشتند، خاطرات خود را درباره نحوه آزادسازی خرمشهر بیان کردند.

در همایش سی و سومین سالروز آزاد سازی خرمشهر کلیپی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به استان قزوین به نمایش گذاشته شد.

گروه سرود عترت النبی به مناسبت اعیاد شعبانیه سرودهایی را در وصف امام زمان (عج) اجرا کردند.

یکی از ایثارگران استان قزوین که در عملیات بیت‌المقدس به عنوان خط‌شکن حضور داشته، با اشاره به نحوه آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: شهید ناصر سیاهپوش جزو فرماندهان عملیات بیت‌المقدس بود که با جان‌نثاری و از خودگذشتگی خود نقش موثری در آزادسازی خرمشهر ایفا کرد.

وی با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس به منظور حفظ و نگهداری تمامیت ارضی ایران اسلامی جان‌نثاری‌های زیادی کردند، تصریح کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شاگرد مکتب امام حسین (ع) بودند و با از خودگذشتگی خود مانع پیشروی رژیم بعثی عراق به خاک مقدس جمهوری اسلامی شدند.

یکی دیگر از رزمندگان عملیات بیت‌المقدس نیز عنوان کرد که رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر با توسل به پروردگار متعال در عملیاتی سخت و دشوار به پیروزی رسیدند.

در همایش سی و سومین سالروز آزاد سازی خرمشهر از ایثارگران و جانبازان و خانواده‌های شهدا استان قزوین با اهدا هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon