بیمارستان تخصصی فرهنگیان استان البرز احداث می‌شود


بیمارستان تخصصی فرهنگیان استان البرز احداث می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: بنیاد اسپرورین تعهد داده در کنار مدرسه‌سازی، بیمارستان تخصصی برای فرهنگیان استان البرز بنا کند که در آینده معلمان به عنوان قشر زحمتکش جامعه، از تسهیلات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، خسرو ساکی در مراسم افتتاحیه دبیرستان دخترانه خیرساز دکتر اسپرورین که ظهر امروز با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل توسعه و نوسازی مدارس البرز، فرماندار کرج و خیرین مدرسه‌ساز برگزار شد، اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه ساز در سطح استان و کشور با دو هدف فعالیت می‌کند.

وی در این راستا افزود: تامین بخشی از نیازهای آموزش و پرورش در فضای آموزشی که سبب برقراری عدالت آموزشی می‌شود بر عهده مجمع خیرین مدرسه‌ساز است که باید قدردان تلاش و زحمات آنان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به هدف دوم مجمع خیرین مدرسه‌ساز گفت: درس نیک‌اندیشی، نوع‌دوستی و خیرخواهی برای جامعه در این مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه این درس عملا توسط دانش‌آموز تجربه شده و در ذهن وی حک می‌شود تا کمک کنند مکانی همچون جایی که در آن درس خوانده‌اند، برای حل مشکلات جامعه احداث کنند.

وی بیان کرد: امید است این مدرسه خیرساز هزاران فرد نوع‌دوست و خیر را پرورش داده و به جامعه تحویل دهد.

ساکی با اشاره به اینکه این سومین مدرسه‌ای است که توسط این خیر احداث می‌شود، تصریح کرد: بنیاد اسپرورین تعهد داده در کنار مدرسه‌سازی، بیمارستان تخصصی برای فرهنگیان استان البرز بنا کند که در آینده معلمان به عنوان قشر زحمتکش جامعه، از تسهیلات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه امید است خیرین در همه امور کمک‌رسان باشند، خاطرنشان کرد: کار خیر را باید تصاعدی کنیم و امیدواریم خیرین در همه عرصه‌ها ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon