ظرفیت بسیجیان برای تقویت همدلی ملت و دولت به‌کارگیری شود

ظرفیت بسیجیان برای تقویت همدلی ملت و دولت به‌کارگیری شود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به نقش اثرگذار بسیجیان در تعالی انقلاب اسلامی، گفت: بسیجیان پیشگام تقویت همدلی ملت و دولت باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی امروز در نخستین همایش تبیین شعار سال 94 با گرامی‌داشت یاد و خاطر امام و شهدا و  آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: مقاومت رمز پیروزی رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس بود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران مشروعیت  دارد و حکومتی بوده که دارای مقبولیت مردمی است و برگزاری این  همایش‌ها نباید  شعارگونه باشد بلکه در عمل نیز باید همدلی صورت گیرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: طبق احادث و آیات  قرآن کریم, مردمی که دارای قدرت  هستند باید نماز را بپا دارند، زکات بدهند و در راه  اسلام جهاد کنند و امر به  معروف و نهی از منکر را فراموش نکنند.

بابایی افزود: اقامه نماز همان جهاد فرهنگی بوده و پرداخت زکات یعنی به  فکر محرومان جامعه  بودن، جهاد یعنی بالا بردن  توان  اقتصادی و امر به  معروف و مواظبت از اسلام و حراست انقلاب از تهدیدات  دشمن است.

به گفته وی، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، ایجاد و حفظ نظام جمهوری  اسلامی آبروی نظام از بزرگ‌ترین معروفات است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: کسانی که با رانت‌خواری و مجوزهای غیرقانونی واردات انجام می‌دهند و بزرگ‌ترین ضربه را بر پیکره اقتصاد وارد می‌کنند، بزرگ‌ترین منکرات را در جامعه انجام که باید جلوی این  قانون شکنی‌ها گرفته شود.

وی با تاکید بر سلامت اخلاقی در جامعه، گفت: با اجرای کنسرت و موسیقی در سالن‌ها مشکلی نداریم چرا که مجوز آنها مورد تایید وزارت ارشاد  است.

بابایی افزود: اگر سلامت محیط اجرای کنسرت‌ها در آن فضا به گناه و شهوات آلوده باشد، قطعا برخورد خواهیم کرد.

وی گفت: متاسفانه فتنه 88 تضعیف نظام بود و انتخاباتی که می‌توانست با بالاترین آرا بهترین انتخابات شود، متاسفانه فتنه‌گران  ارزش آن را از بین بردند و هنوز نیز عده ای از آن فتنه توبه نکردند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon