نخستین نشست هماهنگی ستاد انتخابات استان قزوین برگزار شد


نخستین نشست هماهنگی ستاد انتخابات استان قزوین برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: با حضور اعضای ستاد انتخابات استان قزوین، نخستین جلسه ستاد انتخابات استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، نخستین جلسه ستاد انتخابات استان قزوین پیش از ظهر امروز با حضور ایوب رحیمی معاون امنیتی و سیاسی استاندار قزوین و رئیس ستاد انتخابات استان قزوین، فرامرز مرادی معاون سیاسی و انتخابات استاندار قزوین و دبیر ستاد انتخابات استان قزوین و سایر اعضای ستاد انتخابات استان در سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین برگزار شد.

ستاد انتخابات استان قزوین شامل 10 عضو و 7 کمیته است که در راستای قوانین و مقررات انتخابات اقدامات لازم به منظور برگزاری انتخابات باشکوه، پویا و سالم در استان را انجام می‌دهند.

هدف از تشکیل ستاد انتخابات استان قزوین، تدوین برنامه‌های منظم و مطابق با قوانین تعیین شده انتخابات به منظور برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در استان است که اعضای ستاد انتخابات استان باید بستری مناسب برای این امر ایجاد کنند.

طی احکام جداگانه از سوی استاندار قزوین، ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان قزوین، فرامرز مرادی معاون سیاسی و انتخابات استاندار قزوین به عنوان دبیر ستاد انتخابات استان قزوین، هادی دقیقی مدیرکل روابط عمومی استاندار قزوین به عنوان مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین منصوب شدند.

دیگر کمیته‌های تشکیل شده در ستاد انتخابات استان قزوین می‌توان به کمیته امنیتی و انتظامی، کمیته مالی و پشتیبانی، کمیته حراست و استعلامات، کمیته آموزش، کمیته حقوقی، کمیته فناوری و اطلاعات اشاره کرد.

جلسات ستاد انتخابات استان قزوین هر 15 روز برگزار می‌شود تا تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پویا در استان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon