کمیته تخصصی ستاد انتخابات استان بوشهر تشکیل شد


کمیته تخصصی ستاد انتخابات استان بوشهر تشکیل شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهرگفت: کمیته‌های تخصصی زیر مجموعه ستاد انتخابات استان بوشهر شامل فناوری، حقوقی، استعلامات، امنیت و مالی و پشتیبانی تشکیل شده‌ است و بر اساس دستورالعمل ابلاغی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سید اسماعیل موسوی در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه امسال دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز در کشور و استان بوشهر داریم اظهار داشت: دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری 7 اسفند در سراسر کشور و استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات نیازمند انجام مقدمات و فرایندهایی است گفت: یکی از مهم‌ترین بخش‌های انتخابات پس از اجرا ثبت نام از داوطلبان است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با اشاره به زمان استعفای مدیران برای کاندیداتوری انتخابات افزود:  براساس ماده 29 قانون انتخابات مجلس مدیرانی که قصد کاندیداتوری انتخابات دارند و مشمول استعفا می‌شوند باید حداقل شش ماه قبل از ثبت نام از سمت مدیریتی خود استعفا دهند.

موسوی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام داوطلبان کاندیدای انتخاباتی آذرماه تعیین شده است افزود: مدیران ادارات دولتی که قصد کاندیداتوری نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دارند باید تا 28 خرداد از سمت خود استعفا دهند.

وی، بیان کرد: داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در صورت داشتن پست مدیریت دولتی باید گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پست و مقام یاد شده در تاریخ مقرر دریافت و در هنگام ثبت نام ارائه دهند.

وی با اشاره به آغاز بکار کمیته‌های تخصصی ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: کمیته‌های تخصصی زیر مجموعه ستاد انتخابات استان بوشهر شامل فناوری، حقوقی، استعلامات، امنیت و مالی و پشتیبانی تشکیل شده‌ است و بر اساس دستورالعمل ابلاغی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon