یادمان شهدای گمنام اردبیل امسال تکمیل می‌شود


یادمان شهدای گمنام اردبیل امسال تکمیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده یادمان‌های شهدای گمنام استان اردبیل امسال احداث و تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی واحد بعد از ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی یادمان شهدای گمنام شهرستان نمین اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده یادمان‌های شهدای گمنام استان اردبیل امسال احداث و تکمیل می‌شود.

وی تصریح کرد: استان اردبیل تاکنون پذیرای 62 شهید گمنام بوده که تلاش و جدیت بر این بوده تا بتوانیم یادمان این شهدای گمنام را متناسب با شان و جایگاه آنها احداث و تکمیل کرده و با بهره‌برداری از آنها زمینه جلب و جذب بیشتر مردم به این مکان‌های معنوی را فراهم آوریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل از تکمیل یادمان 2 شهید گمنام در استان اردبیل خبر داد و گفت: یادمان شهدای گمنام شهرستان‌های بیله‌سوار، نمین، نیر و مشگین‌شهر نیز تا پایان امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: برای احداث یادمان شهدای گمنام این 4 شهرستان 8 میلیارد و 750 میلیون ریال در نظر گرفته شده که امیدواریم تا مهلت تعیین شده این میزان اعتبار تخصیص یافته و با پشت سر گذاشتن عملیات اجرایی شاهد بهره‌برداری از یادمان شهدای گمنام در سطح استان باشیم.

فرماندار شهرستان نمین نیز در این آئین بیان کرد:‌ برای احداث یادمان شهدای گمنام شهرستان نمین مبلغ 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی امسال اختصاص یافته که با تخصیص آن امیدواریم شاهد بهره‌برداری از این پروژه تا پایان امسال باشیم.

سیدمهدی جوادی با اشاره به احداث یادمان شهدای شهر آبی‌بیگلو اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای احداث یادمان شهدای گمنام این شهر نیز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نمین در نظر گرفته شده است که با تامین آن، یادمان شهدای آبی‌بیگلو نیز امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon