معافیت مالیاتی، جذب سرمایه‌گذاران به ورزش را افزایش می‌دهد


معافیت مالیاتی، جذب سرمایه‌گذاران به ورزش را افزایش می‌دهد

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت ورزش و جوانان با بیان این مطلب که جذب سرمایه‌گذاران به ورزش به وسیله معافیت مالیاتی افزایش یابد، گفت: مسئولان ارشد استان‌ها در زمینه ورزش ورود پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مازیار ناظمی بعد از ظهر امروز در نشست تخصصی روابط عمومیها و مدیران هیئت‌های ورزشی استان یزد با بیان اینکه هرکس در هر جایگاهی که قرار دارد باید مسئولیت خود را امانتی گران از سوی مردم بداند، اظهار داشت: انعکاس فعالیت‌ها و زحمات مسئولان به‌صورت کامل و شفاف از مهمترین رسالت‌های مدیران و مسئولان روابط‌عمومی است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از افتخارات دولت یازدهم برگزاری انتخابات آزاد و بدونه حاشیه رؤسای فدراسیون‌های ورزشی در کشور است.

ناظمی با اشاره به اهمیت داشتن روحیه اجتماعی در روابط‌عمومی‌ها افزود: خلق و خوی پیامبر اکرم(ص) بیان کاملی برای ملاک و چگونگی رفتار مدیران و مسئولان روابط‌عمومی در جامعه است.

وی با بیان این مطلب که ورزش اسباب تحکیم ملی است، گفت: دخالت دادن مسئولان ارشد استان‌ها در امر مدیریت ورزش هر استان امری بسیار هوشمندانه و مناسب است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی به موقع و کامل مسابقات و دیگر فعالیت‌های ورزشی تصریح کرد: وظیفه اصلی انتقال مفاهیم، تصویر، صدا و سیمای ورزش کشور به دست پرتوان اصحاب رسانه سپرده شده است.

وی جذب سرمایه‌گذاران ورزشی به وسیله اجرای صحیح قانون معافیت مالیاتی را از جمله مباحث مهم و حائز اهمیت در مورد تقویت بیش از پیش فضای ورزشی در کشور دانست.

ناظمی گفت: مسئولان ورزشی و دست اندرکاران روابط‌عمومی‌ها در ادارات کل ورزش و جوانان کشور باید در پیروی از مقام معظم رهبری و انجام هرچه بهتر وظایف خود بیش از پیش نسبت به تحقق شعار سال در جامعه ورزشی استان و کشور اقدام کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon