نیروهای بومی در دستگاه‌های اجرایی شهرستان آوج به‌کارگیری شوند


نیروهای بومی در دستگاه‌های اجرایی شهرستان آوج به‌کارگیری شوند

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای شهر آوج گفت: نیروهای بومی در دستگاه‌های اجرایی آوج به کارگیری شوند و همچنین باید از ظرفیت جوانان این شهر به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

کرمعلی علمشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: به دلیل اینکه زمینه‌های شغلی مناسبی در شهر آوج فراهم نشده است، بیش از 80 خانوار از این شهر مهاجرت کرده‌اند که باید برای جلوگیری از ادامه روند این موضوع چاره اندیشی شود.

وی با بیان این موضوع که شهر آوج از جوانان تحصیل کرده و باسوادی برخوردار است، بیان کرد: با وجود اینکه جوانان تحصیل کرده بسیاری در این شهر زندگی می‌کنند اما از ظرفیت 300 تا 400 نفر نیروی غیربومی در دستگاه‌های اجرایی استفاده می‌شود.

رئیس شورای شهر آوج با اشاره به موضوع بسیار مهمی که در این شهرستان باید به آن پرداخته شود، عنوان کرد: رشد و توسعه اقتصادی این شهر جزو مباحث بسیار مهمی است که به آن توجه ویژه‌ای می‌شود و اقدامات گوناگونی در راستای هموار کردن مسیر رشد و پیشرفت آن صورت گرفته است.

علمشاهی با بیان این نکته که شهرستان آوج با مشکلات بهداشتی مختلفی روبه‌رو است، تصریح کرد: وجود مشکلات بهداشتی در شهرستان آوج جزو مشکلات مهمی است که باید هرچه سریع‌تر به آن رسیدگی شود چراکه تأمین سلامت بهداشت افرادی که در این شهرستان زندگی می‌کنند از وظایف اصلی مسئولان دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌آید.

وی با بیان اقداماتی که برای رفع مشکلات بهداشتی این شهرستان صورت گرفته است، اظهار کرد: تاکنون برای ساخت مراکز بهداشتی و درمانی فعالیت‌های متعددی انجام شده است که در صورت تأمین اعتبارات مالی، مراکز درمانی مناسبی در این شهرستان ساخته می‌شود.

رئیس شورای شهر آوج با تأکید بر اینکه رشد و پیشرفت این شهرستان در همه زمینه‌ها نیاز به حمایت استان قزوین دارد، خاطرنشان کرد: استان قزوین با ابزارها و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد، می‌تواند زمینه‌های رشد و پیشرفت این شهرستان را در تمامی ابعاد ایجاد کند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon