آثار راه یافته به جشنواره استانی تئاتر سوره ماه در بوشهر معرفی شد


آثار راه یافته به جشنواره استانی تئاتر سوره ماه در بوشهر معرفی شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: پس از بررسی و ارزیابی ۱۸ اثر نمایشی از استان بوشهر آثار راه یافته به بیست و چهارمین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیدمحمدحسین سیدزاده ظهر امروز در نشست با هنرمندان حوزه هنری بوشهر، با بیان اینکه جشنواره تئاترسوره ماه با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوانان هنرمند برگزار می‌شود اظهار داشت: این جشنواره در قالب سه اصل مهم دانش، اخلاق، ایمان و با شعارمعنویت، اندیشه و هنر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوعات اسلامی انقلابی مورد توجه جشنواره تئاتر سوره است تصریح کرد: به آثاری که به موضوعات ارزشهای دینی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خانواده الگوی ایرانی، ادبیات کهن اسلامی و ایرانی، چشم انداز ایران 1404 بپردازد توجه ویژه‌ای می‌شود. 

رئیس حوزه هنری بوشهر با بیان اینکه بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه، در دو مرحله‌ منطقه‌ای و سراسری برگزار می‌شود گفت: آثاری که بر اساس خاطرات، رمان و داستان‌های منتشر شده با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اقتباس نمایشی شده باشند در اولویت است.

سیدزاده با اشاره به معرفی هیئت بازبین بیست و چهارمین جشنواره تئاتر سوره ماه گفت: علیرضا میرشکاری، محمدصادق سعیدی و مرتضی قائدپوری به عنوان هیئت بازبین بیست و چهارمین جشنواره تئاتر سوره ماه در استان بوشهر منصوب شدند که پس از بررسی و ارزیابی 18 اثر نمایشی از شهرستان‌های دیلم، دشتستان، دیر، خارگ وسایر نقاط استان بوشهر 8 اثر را انتخاب و برای اجرای عموم به دبیرخانه معرفی کردند.

وی افزود: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی سوره ماه در مردادماه امسال به دبیری فرید میرشکار در استان بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon