تشکیل کمیته‌ای به منظور ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان ناجا


تشکیل کمیته‌ای به منظور ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان ناجا

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی بااعلام خبر تشکیل کارگروهی به منظور بررسی وضعیت معیشتی کارکنان ناجا، از تلاش نیروی انتظامی برای ارتقای بخشی به وضعیت معیشتی کارکنان نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، سردار حسین اشتری در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به حساسیت وظایف پلیس راهور و ارتباط حداکثری این پلیس با مردم، پلیس راهور ناجا را تابلوی نیروی انتظامی برشمرد و اظهار داشت: بالاترین سرمایه پلیس اعتماد عمومی مردم به این نیرو است. لذا هر چقدر بتوانیم پلیس راهور را تقویت کنیم در اعتمادسازی مردم به نیروی انتظامی موفق بوده‌ایم. 

وی با تاکید بر اهمیت بهره‌مندی از تکنولوژی روز و تجهیزات جدید گفت: گرچه تقویت نیروی انسانی از مهمترین اولویت‌های پلیس است ولی نباید تمامی اتکای خود را بر نیروی انسانی متمرکز کنیم چرا که افزایش روزافزون تعداد خودروها،؛ سفر و جاده‌ها نیازمند افزایش بهره‌مندی از تجهیزات نوین و تکنولوژی‌های روز در موضوعات مراقبتی و کنترلی است. 

فرمانده ناجا با بیان اینکه در فروردین 94 علی‌رغم کاهش تلفات شاهد افزایش 4 درصدی میزان سفرها بودیم، اظهار داشت: ارتباط با مردم و ارتقای فرهنگ ترافیکی و کاهش تلفات از مهمترین دستاوردهای 6 سال سردار مومنی فرمانده ناجا بود و در سال گذشته هم موفق به کاهش 7 درصدی تلفات شدیم. البته باید توجه داشت که ادامه دار بودن ین روند کاهش تنها با بهره‌مندی از تکنولوژی و تجهیزات نوین امکانپذیر است. 

اشتری در ادامه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش حداکثری تلفات جاده‌ای گفت: در دیداری که فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبری داشتند ایشان تاکید داشتند که نباید حتی به کشته شدن یک نفر در جاده‌ها نیز رضایت داشت لذا این فرموده رهبری راهبرد اساسی ماست که برای تحقق آن نیازمند تلاش و همکاری تمام دستگاه‌ها و سازمانها است. 

وی در بخش دیگری ازسخنانش با تاکید بر لزوم اجرای عدالت همزمان با اجرای وظایف پلیس، اقتدار همراه را رافت را لازمه برخورد پلیس دانست و افزود: اخلاق‌مداری سرلوحه کار پلیس است و بخش عمده‌ای از ارتقای شان پلیس وابسته به رفتار کارکنان و ماموران ناجا است.

اشتری در پایان با تاکید بر لزوم تلاش برای ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان ناجا تاکید کرد:‌ در حال حاضر کارگروهی برای بررسی وضعیت معیشت کارکنان ناجا ایجاد شده است و بنا بر گفته فرمانده کل قوا در نظر داریم تا وضعیت معیشتی کارکنان نیروی انتظامی را در حد وسع و توان خود ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon