بشار اسد: مبارزه با تروریسم باید عملی باشد نه در حرف و گفتار

بشار اسد: مبارزه با تروریسم باید عملی باشد نه در حرف و گفتار

خبرگزاری تسنیم: رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان تاکید کرد که مبارزه با تروریسم باید در عمل صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم، از دمشق بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه امروز چهارشنبه با ادوارد نعلبندیان وزیر خارجه جمهوری ارمنستان و هیئت همراه وی دیدار کرد.

بشار اسد در این دیدار ضمن تمجید از مواضع ارمنستان در قبال بحران سوریه تاکید کرد: دولت ارمنستان از طریق انتقال تصویر صحیح خطر گسترش گروه‌های تروریستی تکفیری در خاورمیانه و حمایت تسلیحاتی و مالی و فکری کشورهای منطقه و غرب از آن، می‌تواند نقش مهمی در این مرحله خطرناکی که ملت‌های منطقه در حال عبور از آن هستند، ایفا کند.

وی با تاکید بر اهمیت مبارزه عملی با تروریسم گفت: مبارزه با تروریسم باید به صورت عملی صورت گیرد نه اینکه فقط در گفتار از مبارزه با تروریسم دم بزنند و در نهان از آن حمایت کنند.

رئیس‌جمهور سوریه افزود: آنچه در طول تاریخ بر سر مردم ارمنستان آمده، امروز با همان ابزار کشتار و تروریسم، برای مردم سوریه تکرار می‌شود، اگر چه این بار شیوه و هدف فرق کرده است.

وزیر خارجه ارمنستان نیز ضمن محکوم کردن جنایت‌های تروریست‌ها در حق مردم سوریه گفت: خطر حملات تروریستی که سوریه و نقش اصلی آن را در منطقه هدف قرار داده است، امروز بسیاری از کشورهای منطقه و جهان را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان