شکست خانگی سپاهان، خداحافظی رحیمی‌زاده را تلخ‌تر کرد


شکست خانگی سپاهان، خداحافظی رحیمی‌زاده را تلخ‌تر کرد

خبرگزاری تسنیم: تیم سپاهان اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر هندبال با قبول شکست مقابل صنعت مس کرمان در روز خداحافظی مجید رحیمی‌زاده بازیکن باسابقه خود، جایگاه چهارمی خود را در جدول مسابقات به مخاطره انداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و صنعت مس کرمان از هفته بیست و سوم لیگ برتر هندبال کشور عصر امروز در سالن شهید سجادی اصفهان برگزار شد.

در این دیدار تیم هندبال سپاهان نمایش قابل قبولی در نیمه نخست ارائه نداد و میهمان کرمانی نیمه نخست را با برتری 13 بر 12 به سود خود پایان داد.

در نیمه دوم زردپوشان عملکرد بهتری داشتند و حتی در دقایقی از بازی از حریف پیشی گرفتند اما بازیکنان مس در دقایق پایانی و با استفاده از ضدحملات موفق به جبران گل‌های خورده شدند تا در نهایت این دیدار با نتیجه 27 بر 26 به سود مس کرمان خاتمه یابد.

در دیگر بازی این هفته تیم صدرنشین ثامن سبزوار، شهرداری تبریز را شکست داد تا همچنان جایگاه چهارم در اختیار سپاهان بماند اما این شکست خانگی کار سپاهان را که در هفته پایانی باید در برابر تیم قدرتمند ثامن سبزوار قرار بگیرد، برای حفظ این جایگاه بسیار سخت کرد.

در پایان این دیدار مجید رحیمی‌زاده بازیکن- مربی تیم سپاهان پس از از 22 سال بازی برای این تیم از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا از این پس تنها در کسوت سرمربی به هندبال کشور خدمت کند.

وی در دوران بازیگری خود به جز سپاهان برای هیچ تیم دیگری به میدان نرفت و 13 بار با سپاهان به مقام قهرمانی ایران، مقام نایب‌قهرمانی و عنوان سومی در جام باشگاه‌های آسیا رسید.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon