انتخابات خانه مطبوعات خوزستان برگزار می‌شود


انتخابات خانه مطبوعات خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون اداره‌کل ارشاد خوزستان گفت: انتخابات خانه مطبوعات خوزستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از تأئید صلاحیت اعضا برگزار و رئیس خانه مطبوعات خوزستان انتخاب می‌شود.

حسین براتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، درباره سرنوشت تأسیس خانه مطبوعات خوزستان اظهار داشت: آگهی فراخوان برای عضویت اعضای مطبوعات خوزستان در خانه مطبوعات صادر شده است.

وی افزود: انتخابات خانه مطبوعات خوزستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از تأئید صلاحیت اعضاء برگزار و رئیس خانه مطبوعات خوزستان انتخاب می‌شود.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: مهلت شرکت در انتخابات تا 27 خردادماه امسال است اما به احتمال فراوان این تاریخ تمدید می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که تاکنون چند نفر از اعضای مطبوعات و رسانه های خوزستان برای شرکت در انتخابات خانه مطبوعات نام نویسی کرده‌اند، بیان کرد: به دلیل اینکه برای ثبت نام اعضا به سوءپیشینه نیاز است تاکنون آماری در این باره نگرفتیم.

براتی با بیان اینکه وقفه طولانی در روند فعالیت خانه مطبوعات استان ایجاد شده است، عنوان کرد: جلسه‌ای با مدیران و منتقدان خانه مطبوعات جهت هم فکری و برنامه ریزی برگزار کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد خوزستان پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم بیان کرده بود که براساس قانون باید انتخابات خانه مطبوعات خوزستان 15 مهرماه سال 93 برگزار می‌شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon