طرح‌ها و ایده‌های نخبگان بسیجی قزوین حمایت می‌شود


طرح‌ها و ایده‌های نخبگان بسیجی قزوین حمایت می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان قزوین گفت: با بسترهایی که مهیا شده، طرح‌ها، ایده‌ها و اختراعات نخبگان بسیجی استان حمایت می‌شود.

ابراهیم حق‌وردی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: طرح‌ها، ایده‌ها و اختراعات نخبگان بسیجی استان قزوین  از طرف سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان حمایت می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های حمایتی سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان قزوین از نخبگان بسیجی، بیان کرد: این سازمان حمایت‌های خود را از نخبگان، پژوهشگران، مخترعان و فرهیختگان بسیجی استان انجام می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان قزوین با اشاره به این نکته که مرکز رشد و خلاقیت بسیج احداث شده است، تصریح کرد: این مرکز در صدد ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت پژوهشگران و نخبگان بسیجی استان قزوین است.

حق‌وردی‌لو با اشاره به اینکه مرکز رشد و خلاقیت بسیج با هدف شناسایی فرهیختگان، پژوهشگران و مخترعین بسیجی استان ایجاد شده است، ابراز کرد: نخبگان، پژوهشگران و مخترعین در رشته‌های مختلف می‌توانند در این مرکز فعالیت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز رشد و خلاقیت بسیج در حوزه‌های مختلف علمی فعالیت می‌کند و در صدد شکوفایی استعدادهای بسیجیان در حوزه‌های علمی و پژوهشی است.

رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان قزوین با اشاره به اینکه بستر فعالیت مخترعین و پژهشگران بسیجی در سطح استان قزوین فراهم شده است، اظهار کرد: مخترعین بسیجی رشته‌های علمی گوناگونی از جمله رشته شیمی، الکترونیک، نانو و غیره مورد حمایت سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان قزوین قرار می‌گیرند و امیدواریم در این راستا بتوانیم گام‌های خوبی را برداریم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon