مجتمع فرهنگی و هنری گچساران به بهره‌برداری می‌رسد

مجتمع فرهنگی و هنری گچساران به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار گچساران گفت: مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از جوانان گچساران که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: مشکلات و کمبودهای جوانان گچساران تنها به شهرستان ما اختصاص ندارد و این مشکلات در همه شهرهای کشور وجود دارد.

وی با اشاره به مشکل بیکاری در گچساران، گفت: مشکل بیکاری در همه شهرها وجود دارد و این گونه نبوده که این مشکل تنها در شهرستان ما باشد.

فرماندار گچساران بیان کرد: ما در سال گذشته 700 نفر اشتغال‌زایی ایجاد کردیم ولی این مشکل بیکاری هنوز در شهرستان وجود دارد و تنها به فرماندار مربوط نمی‌شود.

رحیمی به وضعیت پروژه پتروشیمی شهرستان گچساران اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تنها پروژه پتروشیمی فعال در ایران مربوط به پتروشیمی گچساران است.

وی عنوان کرد: در صورتی که پتروشیمی گچساران راه‌اندازی شود می‌توان برای تعدادی از جوانان شهرستان به صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کرد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه وظیفه‌ای که من دارم، اداره کردن شهرستان است، تصریح کرد: ما اجازه نمی‌دهیم که در شهرستان حاشیه‌ای ایجاد شود.

رحیمی به مسائل و زیرساخت‌های فرهنگی در شهرستان اشاره کرد و افزود: سینمای شهر به دلیل اینکه سند آن در رهن بانک بوده تعطیل است ولی ما به دنبال برطرف شدن مشکل این سینما هستیم.

وی با اشاره به وضعیت پروژه مجتمع فرهنگی و هنری گچساران، گفت: برای سرعت بخشی به روند اجرایی این پروژه در سال گذشته بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار برای آن اختصاص دادیم و اکنون روند اجرایی خوبی دارد و به زودی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon