آنچلوتی چهارشنبه به پیشنهاد میلان پاسخ می‌دهد


آنچلوتی چهارشنبه به پیشنهاد میلان پاسخ می‌دهد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی اخراج شده رئال‌مادرید قرار است تصمیم نهایی در خصوص پیشنهاد میلان را چهارشنبه پیش‌رو اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که دوشنبه شب از سمت سرمربیگری رئال‌مادرید اخراج شد تأکید کرده می‌خواهد یک سال به استراحت بپردازد و گردن خود را در تابستان پیش‌رو در کانادا به تیغ جراحان بسپارد. با این حال میلانی‌ها قصد دارند به هر نحو ممکن او را به عنوان سرمربی جدید خود استخدام کنند. آنچلوتی این هفته با آدریانو گالیانی نایب رئیس میلان و ارنستو برونزتی مدیربرنامه‌های خود ملاقات‌هایی داشت.

کارلو آنچلوتی در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «میلان چنل» گفت: گالیانی همیشه نسبت به من نظر مثبتی داشته است. به هر حال سوم ژوئن (13 خرداد) تصمیم نهایی را در خصوص آینده حرفه‌ای‌ام خواهم گرفت. اینکه یک سال استراحت خواهم کرد یا خیر، باید ببنیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

گالیانی عنوان کرد: کارلتو به فکر یک سال استراحت کردن است ولی امیدوارم بتوانم او را برای قبول پیشنهاد میلان متقاعد کنم. به هر حال پاسخ نهایی از جانب آنچلوتی چهارشنبه اعلام می‌شود. کارلتو به چند روز زمان برای فکر کردن به این پیشنهاد نیاز دارد ولی او به من گفت که قبول این پیشنهاد 50-50 است. چهارشنبه با کارلتو تماس خواهم کرد تا نظر او را جویا شوم.

آنچلوتی 55 ساله در فصل اول حضورش در رئال‌مادرید عنوان قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا را برای کهکشانی‌ها به ارمغان آورد اما در فصل دومش در این تیم در تمامی رقابت‌ها در کسب جام ناکام ماند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon