همایش گرامیداشت روز جهانی مساجد در استان قزوین برگزار می‌شود


همایش گرامیداشت روز جهانی مساجد در استان قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس بسیج مساجد و محلات استان قزوین گفت:‌ همایش گرامیداشت روز جهانی مساجد سالروز به آتش کشیده شدن مسجدالاقصی در استان قزوین برگزار می‌شود.

محمد سروری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت:‌ به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مسجد در نظر داریم 30 مرداد ماه همایش به مناسبت گرامیداشت این روز در استان قزوین برگزار کنیم.

رئیس بسیج مساجد و محلات استان قزوین عنوان کرد: در پی حمله ظالمانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و به آتش کشیده شدن قبله نخست مسلمانان به پیشنهاد کشور ایران 30 مرداد ماه به عنوان روز مساجد نام‌گذاری شده است.

سروری با اشاره به حضور فعالان حوزه مساجد در این همایش، بیان کرد: در این همایش امامان جماعت و فعالان حوزه مساجد استان قزوین شرکت دارند و مباحث حوزه مسجد در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به لزوم تبدیل مساجد به پایگاه‌های فرهنگی اظهار کرد: مسجد همواره پایگاه نخست بسیج بوده و مساجد به عنوان قطب اصلی فرهنگی جامعه می‌توانند برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بسیار متنوعی در قالب پایگاه‌های بسیج در جامعه اجرایی کنند.

رئیس بسیج مساجد و محلات استان قزوین با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت آشنایی نسل جوان با فرهنگ بسیجی، تصریح کرد: بسیج محلات به منظور آشنایی بیشتر جوانان با فرهنگ بسیج، برنامه‌ها و اردو‌های مفرحی تدارک دیده که این برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف برای جذب جوانان اجرا می‌شود.

سروری با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی که اهل بصیرت هر سخنی که می‌گویند باید با آگاهی کامل باشد، بیان کرد:‌ بسیجیان باید همواره بصیرت خود را برای تحلیل موضوعات ارتقا دهند.

وی در رابطه با هجمه‌های ماهواره‌ای از سوی بیگانگان، خاطرنشان کرد:‌ برنامه‌ریزی‌هایی برای مقابله با دجالواره در استان صورت گرفته که این برنامه‌ها با هدف ارتقای بصیرت‌ اقشار مردم به‌ویژه نسل جوان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon