اظهارات سرمربیان تیم‌های اتریش و مالت پس از دیدار رده‌بندی

اظهارات سرمربیان تیم‌های اتریش و مالت پس از دیدار رده‌بندی

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم‌ ملی واترپلوی اتریش پس از دیدار رده‌بندی از کسب عنوان سوم رقابت‌های توسعه جهانی واترپلو اظهار نارضایتی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از برگزاری دیدار فینال رقابت‌های توسعه جهانی واترپلو، دیدار رده بندی این رقابت‌ها بین تیم‌های مالت و اتریش در سال 9 دی مجموعه ورزشی شیرودی برگزارشد که تیم ملی واترپلوی اتریش موفق شد با شکست تیم مالت عنوان سومی و مدال برنز این رقابت‌ها را به دست آورد.

میشاییل فاسچینگ، سرمربی تیم ملی اتریش بعد از کسب رتبه سوم این رقابت‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیمم امروز به خاطر بازی با ایران خسته بود به همین دلیل شروع خوبی داشتیم اما در ادامه افت کردیم و در مجموع خوشحالم پایان خوشی داشتیم. درست است که بازی را خوب تمام کردیم اما از رتبه سوم تیم راضی نیستم.

ایزو کارل، سرمربی تیم ملی واترپلوی مالت هم بعد از کسب مقام چهارمی مسابقات توسعه جهانی گفت: مالت پنج بازی در پنج روز انجام داد و عملکرد فوق‌العاده‌ای در این دیدارها داشتیم. ما مقابل تیم قوی اتریش خوب بازی کردیم. پیش از این نیز چند بار با اتریش بازی کرده و باخته بودیم و امروز هم با نتیجه نزدیک باختیم.

وی افزود: تمام بازیکنان حاضر در تورنمنت تجربه خوبی داشتند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon