طرح "ضیافت" در استان سمنان اجرا می‌شود


طرح "ضیافت" در استان سمنان اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: بر اساس تصمیمات کارگروه تنظیم بازار، طرح «ضیافت» در قالب فروش فوق‌العاده در استان سمنان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، خدابخش عرب از برگزاری جلسه کارگروه تنظیم بازار با دستور کار بررسی طرح فروش فوق‌العاده در سال گذشته، برنامه اتاق اصناف درباره فروش فوق‌العاده و وضع خرید گندم و جو در سالن اجتماعات معاونت برنامه‌ریزی استانداری سمنان خبر داد.

وی اظهار داشت: با عنایت به بررسی وضع طرح فروش فوق‌العاده سال گذشته و مثبت ارزیابی شدن طرح در جلسه کارگروه، مقرر شد طرح ضیافت ماه مبارک رمضان نیز در قالب فروش فوق‌العاده با لحاظ کردن دقت نظر و اهتمام گروه‌های نظارتی اجرا شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: اقلام اساسی مشمول طرح ضیافت ماه مبارک رمضان با کیفیت و قیمت مناسب شامل اقلام پروتئینی (گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم‌مرغ) برنج، روغن، شکر، خرما، لبنیات حبوبات و زولبیا و بامیه با همکاری اتاق اصناف سمنان و سازمان تعاون روستایی استان سمنان در قالب فروش فوق‌العاده در اختیار شهروندان در سطح این استان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان نیز از تأمین بیش از دو هزار و 200 تن برنج وارداتی در این استان خبر داد.

محمدباقر منوچهری تصریح کرد: مردم نگران تأمین برنج موردنیاز خود بر اساس قیمت‌های مصوب در ماه مبارک رمضان نباشند.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان نیز از ذخیره‌سازی 750 تن گوشت مرغ منجمد و 20 تن گوشت قرمز منجمد در استان برای توزیع در طرح ضیافت خبر داد.

اسفندیار مونسان تصریح کرد: در این جلسه درباره میزان رضایت‌مندی شهروندان از طرح فروش فوق‌العاده و مسائل آن، کیفیت و قیمت مناسب کالاهای قابل عرضه، تأمین امکانات و تجهیزات لازم برای نگهداری اقلام فسادپذیر، لزوم نظارت کافی در فروش فوق‌العاده توأم با تأمین انتظارات مردم، وضعیت مراکز خرید گندم و جو در سال جاری بحث و تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon