مشکل نقدینگی سایپا را در وضعیت بحرانی قرار داد

مشکل نقدینگی سایپا را در وضعیت بحرانی قرار داد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل جدید شرکت خودروسازی سایپا گفت: این شرکت در حال حاضر درگیر مشکلات نقدینگی است که با اعتماد در بازار و همکاری قطعه سازان می‌توانیم این مشکلات را حل و این وضعیت بحرانی را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهدی جمالی امروز در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سایپا با بیان اینکه امیدوارم با تلاش‌های صورت گرفته در آینده، برند سایپا در تمام دنیا افتخار ایرانیان شود اظهار داشت: این شرکت در حال حاضر درگیر مشکلات نقدینگی است که با اعتماد در بازار و همکاری قطعه سازان می‌توانیم این مشکلات را حل و این وضعیت بحرانی را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه در این مراسم قصد اعلام برنامه‌های خود را ندارم افزود: در جلسه دیگری طی یک کار کارشناسی برنامه کلی شرکت سایپا را اعلام خواهم کرد، تا برهمین اساس شرکت به فعالیت خود بپردازد.

مدیرعامل جدید شرکت سایپا اضافه کرد: با تمام توان خود پشت این برنامه خواهم ایستاد و فضای لازم را برای اجرایی شدن آن به وجود می‌آورم.

جمالی با اشاره به اینکه بنده مدیری بلندمدت هستم، گفت: من برنامه‌ای مختص آقای جمالی امروز اعلام نمی‌کنم بلکه در صددم برنامه کلی شرکت سایپا را به زودی اعلام کنم.

وی اضافه کرد: خرید و فروش سهام سایپا در سالهای گذشته این شرکت را با مشکلات متعددی روبرو ساخته است که امیدوارم با همکاری با مدیران این مجموعه بتوانیم مشکلات را برطرف نماییم.

به گزارش تسنیم، در مراسم امروز تودیع و معارفه مدیرعامل قدیم و جدید شرکت سایپا حمیدی مدیرعامل زامیاد نیز به ایراد سخنانی پرداخت و خطاب به نوروززاده گفت: از شما می‌خواهیم اگر مدیرانی را منصوب می‌کنید حتماً آنان آنقدر در جایگاه خود محکم حرکت کنند که اگر فردا خواستند مسئولیتی را بپذیرند دغدغه اینکه آیندگان چه حرفی در مورد آنها می‌زنند را نداشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه