پاس قوامین قم نایب‌قهرمان لیگ برتر کاراته شد‌


پاس قوامین قم نایب‌قهرمان لیگ برتر کاراته شد‌

خبرگزاری تسنیم: تیم کاراته پاس قوامین قم با برتری برابر سپاهان اصفهان نایب قهرمان لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پرونده رقابت‌های لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور با نایب‌قهرمانی پاس قوامین قم بسته شد در حالی که پیش از این تیم گاز زنجان قهرمانی خود را قطعی کرده بود.

پاس قوامین در دومین مسابقه خود از هفته پایانی لیگ برتر کاراته برابر تیم سپاهان اصفهان قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 16 بر 9 شکست داده و 12 امتیازی شود.

در این مسابقه تیم پاس قوامین در دو بخش کاتا و کومیته به دیدار حریف اصفهانی خود رفت و در یک مسابقه دیدنی موفق به شکست حریف خود  شد تا فاصله امتیازات خود را با صدرنشین و قهرمان این مسابقات به 7 امتیاز برساند.

نماینده قم در نخستین دیدار هفته پایانی لیگ برتر برابر تیم شهرداری تبریز به برتری رسیده بود و با پیروزی بر سپاهان 12 امتیازی شد.

تیم‌های شهرداری تبریز، گاز زنجان، پاس قوامین قم، هیئت کاراته اسلامشهر، گروه اینترنتی 5040، سپاهان اصفهان و منتخب بوشهر تیم‌های حاضر در لیگ برتر کاراته را تشکیل دادند.

تیم کاراته آذرخودروی قم نیز ‌با برتری برابر تیم‌های شهرداری سیرجان و دانشگاه آزاد اسلامی مقام قهرمانی هشتمین دوره سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور را از آن خود کرده بود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon