انتخاب مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد


انتخاب مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شوشتر با اشاره به نقشه‌های دشمنان بعد از حضرت امام گفت: دشمن برای بعد از امام خواب‌ها دیده و نقشه‌ها کشیده بود ولی انتخاب خلف صالح حضرت امام، مقام معظم رهبری نقشه دشمنان را نابود کرده است.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوشتر،  حجت الاسلام شکرالله سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به گرامیداشت 15 خردادماه، اظهار داشت: 15 خرداد روزی است که مردم فداکار و مقاوم ایران با مرجعیت امام روحانیت برای اسلام به میدان رفتند.

وی افزود: این حضور مردم در میدان‌ها ثابت می‌کند مسلمانان در مقابل هر دشمنی و زورگویی فریاد میزند و تا مرز شهادت ایستاده است.

امام جمعه شوشتر با اشاره به ضرورت شناخت حضرت امام، گفت: امام را باید شناخت و راه امام را باید تشخیص داد و هیچکس جز مقام معظم رهبری نمی‌تواند راه امام را ادامه دهد.

وی به نقشه‌های دشمنان بعد از حضرت امام اشاره کرد و تصریح کرد: دشمن برای بعد از امام خواب‌ها دیده و نقشه‌ها کشیده بود ولی انتخاب خلف صالح حضرت امام، مقام معظم رهبری نقشه دشمنان را نابود کرده است.  

حجت الاسلام سلیمانی  با اشاره به حفظ نظام و انقلاب، عنوان کرد: تدابیر حفظ نظام و انقلاب  بعد از امام ولایت فقیه بوده است.

وی با اشاره به فرارسیدن20 شعبان و دهه مساجد، بیان کرد: باید به مساجد ازنظر معنوی و محتوی توجه و به مسائل اخلاقی، اعتقادی و معنوی پرداخته شود.   

امام جمعه شوشتر به اهمیت تقوا اشاره کرد و گفت: انسان باید از روی اختیار راه خوب را پیدا کند و تقوا کلید نجات انسان در دنیا بوده و موجب گشایش آخرت نیز می‌شود.

وی با اشاره به حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای بیان کرد: وظیفه ما از تیم مذاکره کننده هسته‌ای حمایت بوده و تلاش این فرزندان انقلاب حائز اهمیت است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به  خط قرمز مقام معظم رهبری، اظهار کرد: اجازه دادن و بازدید از مراکز نظامی خط قرمز مقام معظم رهبری و ما بوده زیرا حفظ منافع ملی، مصالح نظام به سادگی به دست نیامده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon