ساختمان دانشگاه پیام نور کلاله با کمک خیران تکمیل می‌شود


ساختمان دانشگاه پیام نور کلاله با کمک خیران تکمیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان گفت: ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور واحد کلاله با کمک ۵ میلیارد ریالی خیران شهرستان تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلاله، قربان شهریاری صبح امروز در دیدار با فرماندار کلاله اظهار داشت: ساختمان آموزشی در حال ساخت واحد کلاله با تخصیص 15 میلیارد ریال اعتبار از سوی دانشگاه تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که 30 درصد باقیمانده این پروژه نیازمند 5 میلیارد ریال اعتبار مازاد است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور واحد کلاله با یک هزار دانشجو در 10 رشته مقطع کارشناسی از متقاضیان ثبت‌نام می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان تصریح کرد: برای خدمت‌سانی و ایجاد محیطی مناسب برای تحصیل جویندگان علم و دانش جوانان این خطه، مسئولان شهرستانی مساعدت و همراهی لازم را با دانشگاه پیام نور انجام دهند.

شهریاری با اشاره وقفه 2 ساله از بهره برداری این طرح افزود: امیدواریم با کمک خیران و مسئولان شهرستان این طرح به زودی به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار داشت: امیدواریم با افتتاح ساختمان جدید این دانشگاه بتوانیم با شتاب بیشتری به سمت اهداف متعالی خود در عرصه دانش و فناوری حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان گفت: ساختمان جدید دانشگاه پیام‌نور شهرستان کلاله در زمینی به مساحت 4.5 هکتار در کیلومتر 3 جاده کلاله به گنبدکاووس در حال ساخت و تکمیل شدن است.

نصرت برزگر فرماندار کلاله نیز در این جلسه گفت: به منظور تسریع در ساخت ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور و بهره برداری از آن، با کمک خیران شهرستان امیدواریم ساختمان آموزشی واحد کلاله در مهرماه سال‌جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon