صادقی: حبس اطلاعات در مدیریت بحران ممنوع

صادقی: حبس اطلاعات در مدیریت بحران ممنوع

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت بحران به این بلوغ رسیده است که از حبس اطلاعات جلوگیری شود، گفت: جزیره ای عمل کردن سازمان‌ها، بزرگترین آسیب در مدیریت بحران کشور است.

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، احمد صادقی در جریان بازدید رئیس مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران از مرکز فرماندهی و ستاد مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه بر اساس اصول علمی و دانش مدیریت بحران، باید همکاری‌های مشترک بیشتری بین سازمان‌ها ایجاد شود، عنوان کرد: اکنون مجموعه مدیریت بحران به این بلوغ رسیده است که از حبس اطلاعات جلوگیری و اطلاعات خود را برای استفاده سازمان‌های دخیل در مدیریت بحران به اشتراک بگذارد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران جزیره ای عمل کردن سازمان‌ها را بزرگترین آسیب در مدیریت بحران دانست و افزود: در این حوزه نیاز است که هماهنگی‌های سازمانی بیشتر شود و این نگاه و زمینه تحقق آن در سازمان‌ها وجود دارد.

سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد، رئیس مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران نیز در جریان بازدید از مرکز فرماندهی و ستاد مدیریت بحران شهر تهران ضمن آشنایی با اقدامات و ظرفیت‌های این مرکز با رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران دیدار و گفت‌وگو کرد. در این جلسه در خصوص هم افزایی و همکاری‌های دو جانبه بحث و تبادل نظر شد. همچنین مقرر شد دو طرف در قالب تفاهم نامه ای مشترک نسبت به تبادل اطلاعات و داده‌ها در حوزه مطالعات زلزله و پیش نشانگرهای زلزله همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon