حملات آل‌سعود به یمن و انصارالله از اهداف رژیم صهیونیستی در منطقه است


حملات آل‌سعود به یمن و انصارالله از اهداف رژیم صهیونیستی در منطقه است

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ‌قم گفت: حملات آل‌سعود به یمن و انصارالله از اهداف رژیم صهیونیستی در منطقه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نصرت‌الله لطفی در ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس که شامگاه دوشنبه ‌در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، اظهار داشت: شهدای هفتم تیر از جایگاه بالایی برخوردار هستند‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به برگزاری مراسم روز قدس امسال افزود: روز قدس امسال از سال‌های گذشته بااهمیت‌تر است، حوادث منطقه در سوریه و عراق و حضور داعش و حمایت رژیم صهیونیستی از گروه‌های تروریستی سبب شده است تا روز قدس امسال قابل توجه باشد.

لطفی بیان کرد: حملات آل‌سعود به یمن و انصارالله از اهداف رژیم صهیونیستی در منطقه است که در حال اجرا است، رژیم کودک‌کش در فلسطین در حال شهرک‌سازی است که باید با آن مقابله شود.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از غزه و فلسطین عنوان کرد: روز قدس و 22 بهمن ریشه در آرمان‌های نظام دارد و تلاش می‌کنیم تا مراسم راهپیمایی روز قدس امسال را از سال‌های گذشته باشکوه‌‌تر و عظیم‌تر برگزار کنیم و به‌فضل الهی حضور میلیونی مردم را در صحنه راهپیمایی شاهد باشیم.

لطفی با اشاره به مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرد: حرکت از مناطق ده‌گانه شهری به‌سمت میدان مطهری انجام می‌شود و سپس از میدان مطهری به خیابان اراک و پل حجتیه و چهارراه شهدا و سپس راهپیمایان از آنجا به‌سمت حرم حضرت معصومه(س) حرکت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم ‌با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای پشتیبانی راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: همانند سال‌های گذشته تعهداتی که ارگان‌ها و نهادهای مختلف استان قم داشتند امسال نیز از ظرفیت آنها برای برگزاری راهپیمایی روز قدس استفاده می‌کنیم تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

انتهای پیام/آ*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon