گسترش فضاهای آموزشی مدارس دوره متوسطه چهارمحال و بختیاری

گسترش فضاهای آموزشی مدارس دوره متوسطه چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری تسنیم: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری کمبود فضاهای آموزشی در دوره متوسطه را یکی از مشکلات پیش‌روی مسئولان آموزش و پرورش استان عنوان کرد و گفت: فضاهای آموزشی مدارش استان در دوره متوسطه افزایش می‌یابد.

عوضعلی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به اینکه تاکنون نزدیک به 60 هزار دانش‌آموز در مدارس استان ثبت‌نام کرده‌اند، اظهارداشت: در صورت نیاز مهلت ثبت‌نام در مدارس استان تمدید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام دوره ابتدایی از 1 خردادماه و در دوره متوسطه از 26 خردادماه آغاز شده است، افزود: ثبت‌نام تمام مقاطع تحصیلی تا 15 مرداد ماه ادامه دارد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در هنگام ثبت‌نام از اولیای دانش‌آموزان هیچ وجهی دریافت نمی‌شوند، بیان کرد: اولیای دانش‌آموزان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه درخواست مبنی بر دریافت وجه نقد به بازرسان اداره آموزش و پرورش استان مراجعه کنند.

حبیبی با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد از دانش‌آموزان استان در رشته تجربی مشغول به تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: این درحالی است که تنها 10 درصد از فارغ‌التحصیلان رشته‌های تجربی در رشته موردعلاقه خود پذیرفته می‌شوند.

وی با بیان اینکه تقسیم نیروی انسانی آموزش و پرورش در استان براساس نیاز مناطق نیست، گفت: برخی از مناطق استان از جمله لردگان، کوهرنگ، اردل و مناطق عشایری با کمبود نیرو مواجه هستیم این درحالی است که در دیگر مناطق استان شاهد مازاد نیرو هستیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نصب تابلو هوشمند در تمام مدارس استان نیازمند تأمین اعتبار است، بیان کرد: در برخی از مناطق استان هزینه نصب تابلو هوشمند از سوی خیران تأمین شده است.

حبیبی کمبود فضاهای آموزشی در دوره متوسطه را یکی از مشکلات پیش‌روی مسئولان آموزش و پرورش استان عنوان کرد و ادامه داد: فضاهای آموزشی مدارش استان در دوره متوسطه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon